Anasayfa > Haberler ve politika > TEŞEKKÜRLER….TEŞEKKÜRLER…

TEŞEKKÜRLER….TEŞEKKÜRLER…

Kısa süre önce kendime sayfa açtım…hem yazdıklarım hatıra olarak kalsın hemde yeni arkadaşlarımla bazı şeyleri paylaşarak yanlızlığıma biraz renk getirmek istedim ve inanırmısınız çok çok kısa sürede 25 arkadaşım oldu.Bazı arkadaşlarım MSN olarak tercihini kullandı, gayet normal karşılıyorum..Hepsi süper hepsini erkek veya hanım olarak ayırmadan seviyorum.Kimi sayfasında tarihi eserlere yer vermiş, onla tarih sayfaları arasında bir yolculuk yapıyorum. Kimi şiir yazmış..ben şiire bayılırım ama bir dörtlük oturup yazamam, yetenek meselesi. O şiirle başka Dünyalara gidiyorum. Başka bir arkadaşım dini içerikli bir site hazırlamış o sayfadada duygulanıp biraz kendime çeki düzen veriyorum.Kısaca bütün arkadaşlarım sayfaları kendine özel, ve kendince güzel..Hiç ayırt etmeden hepsini seviyorum…
Burda sizlerden ufak bir ricam var..anlayışla karşılayacagınızı umuyorum. Özellikle MSN deki arkadaşlarım için…hepimiz arkadaşız ve aramızda bazı ufak sırları paylaşabiliriz, bunu normal karşılarım.Hatta bazı ufak, minik özel şeyleri de paylaşabiliriz. Ama sadace bu kadar.MSN deki arkadaşlarımdan ricam lütfen çok özel ve detaylı özel konulara girmeyelim. Bu isteğimi anlayışla karşılayacagınızı biliyorum.Çünkü sizlerle uzun soluklu bir arkadaşlık yapmak istiyorum…Hepinize sevgi ve saygı gönderiyorum…kalın sağlıcakla…
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    01 Haziran 2009, 17:51

    Kimiside(benim gibi;-)) mizah sayfalarıyla sıkıcı ortamı eglenceli hale getirmeye çalışıyor.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM ARKADAŞIM. maksatgeyik.com ailesi…

  2. alp
    01 Haziran 2009, 18:22

    Gene benden önce davrandın …bende sana özel bir süpriz yapmazmıyım…sevgiyle kal…

  3. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    01 Haziran 2009, 19:58

    sevgiler:):):):)

  4. iipek
    03 Haziran 2009, 17:22

    merhaba sayfanızın içerigi gerçekten .çok samimi ve içten böyle sayfalar çok azınlıkta genellilke şiir ve aşk üzerine sayfalar çogunlukta ama insanın kendi hayatının ve yaşamının küçük anekdotlarıyla bezenmiş bir bloğ şu aralar bulmak çok zor emegine saygı duymamak imkansız başarılar diliyorum saygılar:=)

  5. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    04 Haziran 2009, 12:20

    Evet bencede.BAŞARILAR DOSTUM..

  6. alp
    04 Haziran 2009, 12:46

    Esmer fırtına ve maksatgeyik com. arkadaşlarım güzel yorumlarınıza teşekkür ederim…hemen sayfalarınıza ziyarete geliyorum…

  7. Rıdvan
    04 Haziran 2009, 13:35

    Size , sitenize , üyelerinize ve benim gibi ziyaretçilere başarılar diliyorum.kolay gelsin

  8. iipek
    04 Haziran 2009, 13:42

    bloğlarıma değerli yorumlarınızla katkıda bulunduğunuz için çok teşekkürler evet ben istanbulda yaşıyorum vem istanbulda yaşayıp hem istanbulu yaşıyorum bundan daha güzel bir şey olmz :=)

  9. alp
    04 Haziran 2009, 16:21

    rıdvan atak, sayfamı ziyaretine ve güzel yorumuna teşekkürler…başarılar senle olsun…

  10. alp
    04 Haziran 2009, 16:22

    Esmer fırtına, bende İst.luyum ve bu güzel şehire aşığım…teşekkürler arkadaşım…

  11. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    05 Haziran 2009, 17:26

    Ah istanbul ah.bende oraya yakın yerde oturuyordum

  12. Rıdvan
    07 Haziran 2009, 18:28

    merhaba maksatgeyik.bana alp arkadaşı önerdiğiniz için ne kadar teşekkür etsem azdır.alp gerçekten güzel işler yapıyorsun.iyi akşamlar

  13. alp
    07 Haziran 2009, 20:27

    Rıdvan arkadaşım..Bütün arkadaşlarım harika iyi insanlar…hatta büyük bir aile gibiyiz…burdan hepsine sevgiler saygılar gönderiyorum…Sağol arkadaşım güzel yorum için…

  14. alp
    07 Haziran 2009, 20:28

    Maksatgeyik com…İstanbul…katılıyorum…ah İst. ah. saygılar arkadaşım…

  15. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    08 Haziran 2009, 08:40

    rıdvan umarım alp arkadaşımın alanını güzel bulmuşsundur.tavsiyemi dikkate aldığın için teşekkür ederim.iyi günler alp kardeşim

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

