Anasayfa > Bilgisayarlar ve Internet > BLOGUM VE İLK YORUM…

BLOGUM VE İLK YORUM…

Kısa süre önce internet dediğimiz dev okyanusa şöyle parmagımın ucuyla bakayım dedim, ne oluyor,ne bitiyor, dememe kalmadı yaklaşık yirmibeş arkaşım beni kolumdan tuttugu gibi bu dev akyanusun ortasına çekti. 
Ve bundan, bu kadar memnun olacagım ve bu kadar güzel arkadaşlıklarımın olacagını hiç tahmin bile etmemiştim. Bu arkadaşlarımın yeri gerçekten ayrı, ve hepsi özel. Yalnız bana ilk yorumu yazan arkadaşımdan bahsetmeden geçemem. Arkadaşlar bir yoruma bu kadar mı gülünür, bir yorum bu kadar mı güzel olur, ben hayret ettim.
Ne yazmış derseniz..??!! hiçbir şey yazmamıştı..!! Sadece iki tane ifade göndermişti. Arkadaşlar böyle şey olmaz ben kahkaha ile güldüm bu ifadelere …İlk defa yorum aldım ya, tekrar baktım yoruma, bu sefer de algıladım başka anlama, gene makaraları  koyverdim.Belki şimdi baksam aklıma başka şey gelecek ve gene gülecem. Teşekkürler bana ilk yorum yazan arkadaşıma…
Merak ediyorsunuz dimi kim? diye, hepiniz tanıyorsunuz zaten. MAKSAT GEYİK COM. un yazarı arkadaşım, bu güzel yorumu gönderdi.
Ve bu arkadaşım Üniversitete okuyor, üniversitede okuyan için zaman çok değerlidir. Arkadaşım bu değerli zamanından bana ayırarak kısada olsa geçen gece halimi hatırımı sordu…Gerçekten çok memnun oldum teşekkürler arkadaşım.Değerli zamanın da bana da yer ayırdıgın için, Her ne kadarda seni tanımasamda..Benim en iyi arkadaşlarım arasında yerini aldın..Şimdi benle gelin bu arkadaşımın sayfayı gezelim…TIKLAYIN.
 
  1. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    04 Haziran 2009, 20:36

    gözlerim yaşardı.. tutmayın beni ne diyeceğimi bilemiyorumher ne kadar hayata matrak tarafından baksamda gözlerimi yaşartmayı başardınız.SİZE NE KADAR TEŞEKKÜR EDECEĞİMİ BİLEMİYORUM…

  2. alp
    05 Haziran 2009, 06:56

    Maksatgeyik com.ben de teşekkür ederim arkadaşım…başarılar senle olsun…

  3. ayça
    06 Haziran 2009, 19:42

    Konuk defterideki resimler görünmüyor…haberin olsun…sevgiler…

  4. alp
    06 Haziran 2009, 20:39

    aycacım ben düzetmeye çalışayım..sevgiler canım…

  5. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    12 Kasım 2009, 20:30

    Sonradan gelen cevabı görememişim tüh:-)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

