Anasayfa > Şiir köşem > ŞİİRLER

ŞİİRLER

En büyük acım seni kaybetmekti gülüm
Sen gittin gideli ben ölü gibiyim gülüm
Sen olmayınca gülüm benbir hiçim
Sensiz bu dünya çekilmiyor be gülüm
=========================
Sensizlik canıma tak etti gülüm
Sensizlik beni yaktı yıktı gülüm
Sen kollarımda ölünce gülüm
Ben o an öldümüştüm gülüm
==========================
O gün keşke ben ölseydim senin yerine gülüm
Sen yaşasaydın benim yerime gülüm
Ben sensiz yaşarken hergün ölüyorum gülüm
Artık sensizlikten bıktım gülüm
==========================
Ben hayattan bıktım gülüm
Ben sensiz yaşamaktan bıktım gülüm
Ben ben sensiliğe dayanamıyorum gülüm
Sensizlik ölümdende beter gülüm
==========================
Sen birkere öldün kurtuldun gülüm
Ben sensiz bu hayatta bir kere değil gülüm
Ben sensiz olduğum hergün ölüyorum gülüm
Ben hergün ölüyorum gülüm
===========================
Artık bıktım gülüm bıktım
Sensizliğe dayanamaz oldum gülüm
Bu dünya’da sensiz yaşamak zulüm gülüm
Dayanamıyorum artık gülüm dayanamıyorum
===========================
Sensizliğe dayanamıyorum gülüm
Kimseye’de anlatamıyorum gülüm
İçimde ki büyül acıyım gülüm
Yani seni anlatamıyorum gülüm
===========================
Bıktım artık sensiz yaşamaktan gülüm
Sensiz nefes almaktan bıktım gülüm
Gözlerimi her sabah açarken gülüm
Seni aramaktan bıktım gülüm
===========================
Seni toprağa verirken gülüm
Bende o toprağa girmek istedim gülüm
Seni kaldırıp ben girmek istedim gülüm
O toprağın altında ben olmak isterdim gülüm
===========================
BIKTIM GÜLÜM BIKTIM TÜKENDİM GÜLÜM
YORULDUM HAYATTAN GÜLÜM
BEZDİM HAYATTAN GÜLÜM
SEN OLMAYINCA BU HAYATTA GÜLÜM
BEN ARTIK YAŞAMAKTAN BIKTIM GÜLÜM

BIKTIM BIKTIM BIKTIM BIKTIM BIKTIM BIKTIM
SENSİZ YAŞAMAKTAN BIKTIM GÜLÜM
BEKLE BENİ GÜLÜM
YAKINDA GELİCEM YANINA GÜLÜM
GELİCEM YAKINDA YANINA GÜLÜM

 

Yazan : Ela ÖNCE

 

Not : Resim alıntıdır

Kategoriler:Şiir köşem
  1. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    08 Haziran 2009, 08:42

    MÜKEMMEL.TEK KELİMEYLE HARİKA.NASIL TARİF ETSEM Kİ SÜPER.TEŞEKKÜRLER DOSTUM.<İLK YORUM BENDEN SANIRIM:):):):):):)>

  2. alp
    09 Haziran 2009, 18:32

    Bu şiirri bende çok sevdim ve daha gelecek şiirlerde var hepsini yayımlayacam…görüşürüz dostum..

  3. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    10 Haziran 2009, 14:04

    bekliyorum:):)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

