Anasayfa > Hobiler > DOĞANIN SESLERİ VE RENKLERİ

DOĞANIN SESLERİ VE RENKLERİ

Her sabah oldugu gibi, bu sabahta ezanı dinledikten sonra, ibadetimi yapıp, bahçeye çıktım. Ortalık ısınmadan bahçemi sulayım diyerek. Hava henüz yeni yeni aydınlanıyor. Bahçemi suladıktan sonra, kenara oturdum, domateslerimin, biberlerimin güzelliğini seyrediyorum.
Arkadaşlar ben hayret ettim, yaşadıklarım,hissettiklerim kelimelerle anlatılacak gibi değil. O topragın mis gibi kokusu, havanın tertemiz kokusu çiçeklerden ve diğer bitkilerden yayılan harika aromotik kokular, sanki tabiat bana kendi parfümü ikram ediyor .Hissettiğim güzel kokulara inanamıyorum. 
Sadece kokular değil kuşların cıvıltısı, sabah esintisinin agaç dalları arasında geçerken çıkardıgı o harika hışırtı, sanki hepsi koro halinde bana en güzel nagmeleriyle şarkı söylüyorlar. Duyduklarıma inanamıyorum. Hele ki gözlerimi şöyle etrafta gezdirdiğimde gördüklerim ise, kelimeler yetersiz kalır, bu kadar güzel renklermi olur, bu kadarmı canlı renkler olur, Her renk var hepside benim gözlerimi okşuyor,güzelliklerini bana sunuyor, gözlerimi alamıyorum bu güzellik karşısında. İnanın hissettiklerimi ifade etmek çok zor. Sanki Dünya da değilim. Vucudum bu güzellik karşısında ürpermiş ve içim rahmani ve ruhani duygularla dolu .Yüce yaratıcıma binlerce şükürler olsun. Bütün bu güzellikleri benim için yaratmış. Bunları, hepinizin duymasını,hissetmesini, görmesi isterim.
Taki… kızımın baba kahvaltı hazır gel diye çagırmasına kadar…
Şimdi merak ediyorum acaba aynı güzellikleri yarın sabah ta yaşayacakmıyım.
Hepinize bol kahkalı, neşeli günler dilerim.    
Kategoriler:Hobiler
  1. iipek
    09 Haziran 2009, 11:35

    sevgili alp arkadaşım sen yalancı bir cennetin tarifini yazmışsın o kadar güzel anlatmışsınki ben o an kendimi orda hisserttim şu anda benim bılundugum ortam taş duvarlarla örtülü ne bi agaç ne bir çiçek ne de bir gül kokulu bir bahçe var sadece şuan kulagıma gelen konacak dal bulamayan kuşların yorgun cıvıltıları var.ne kadar şükretsen azdır kıymetini bil :=)

  2. ayça
    09 Haziran 2009, 12:43

    ne kadar güzel bir sabah yaşamıssın,bizler bunu göremiyoruz,ama daha dikkatle hatta senin gözünle bakmaya çalışacam…bakalım bende aynı hazzı duyacammı,sevgiler gönderdim canım…

  3. fulya
    09 Haziran 2009, 12:51

    sevgili alp çim allah bazılarına dünya niymetlerinden fazlaca bahşeder cenneti tattırır. bazılarınada sadece gıpte ile baktırır. bende en az senin kadar şanslı olanlardanım .hamdolsun ki makam mertebe ve nice güzellikleri bana bahşeden rabbime bunları dile getiren gönül gözüne ve ruhuna saylık sevgiler …

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

