Anasayfa > Eğlence > ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR

ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR

Devamlı yaptıgım uzun yürüşlerin birinde, bu sefer de yolum çocuk oyun parkına düştü. Ama hayret ettim hiç çocuk yok, parkı göreceksiniz, çeşit çeşit oyun araçları var,park pırıl pırıl tertemiz. İnanın bir iç geçirdim ve şimdi çocuk olmak vardı..dedim…  
Fakat oyun parkında çocuklar yok, merak ettim ve oturup bekleme başladım. Uzun bir süre beklememe rağmen tek tük çocuk geldi.
Bizim zamanımız da böyle parklar olmadıgı gibi oyun oynayacagımız alanlar da yoktu ya sokakta top peşinde koşardık veya kendi yaptıgımız tekerin peşinde koşardık akşama kadar, akşamda hışırımız çıkmış vaziyette eve dönerdik.
Şimdiki çocuklar öyle değil hep kapalı mekanlarda. Ya internet kafede veya evde pc başında veya gene evde haldır haldır ders çalışıyor.
Boş parkı seyrederek, kendime şöyle sordum. Bizmi şanslı bir çocukluk dönemi geçirdik, yoksa şimdiki çocuklarmı daha şanslı. Ben karar veremedim.
Hepinize hayırlı ve mutlu günler dilerim. Kalın sağlıcakla. 
Kategoriler:Eğlence
  1. iipek
    11 Haziran 2009, 11:41

    SEVGİLİ ALP TAM ÜSTÜNE BASTIN BE ARKADAŞIM BEN DE DÜN GECE YAZDIM ÇOCUKLARLA İLGİLİ BİR BLOK AMA DAHA YAYINA VEMEDİM.ÇOK HAKLISIN VE ÇOKTA GÜZEL YAZMIŞSIN TEKNOLOJİ GEKİŞTİKÇE ÇOCUKLARIMIZ HİÇ BİŞEYE DEĞER VERMEZ HALE GELDİ.NE YAZIKKİ.ŞİMDİ BIRAKIN SOKAKLARDA TOP KOŞTURMAYI PARK BAHÇE GEZMEYİ PC DEKİ OYUNLARDAN BİLE SIKILIR OLDULAR.BEN BAŞ EDEMİYORUM VALLA BENİM OĞLANLA :=) ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ANLAMLI BİR BLOĞ OLMUŞ

  2. ayça
    11 Haziran 2009, 16:38

    Ben şimdiden çocuklugumu özledim bile, Sevgi ile kal

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

