Anasayfa > Özel Günler > ARKADAŞLARIMA BİR ARABA ÇİCEK

ARKADAŞLARIMA BİR ARABA ÇİCEK

Arkadaşlarıma bir araba dolusu çicek gönderiyorum. Duyar gibi oluyorum..Bayram değil seyran değil, durup dururken nerden çıktı bu bir araba çicek gönderme işi.. Dediniz…
Acele etmeyin açıklayacagım.
Arkadaşlar ben ilk yazımı 24/05/2009 günü bloguma yazdım, yani çok kısa bir süre önce yazı ve resimlerimi arkadaşlarımla paylaşmaya başladım. Bu sırada çok güzel arkadaşlıklar ve dostluklar kurdum.
Blogumun çizgisi gördüğünüz gibi bir aile blogu çizgisindedir ve bu şekilde yazmaya, çektiğim resimleri, üzüntülerimi ve neşemi siz arkadaşlarımla paylaşmaya çalışacam.
Diyecegim o ki , bu tarih benim blogumun yıldönüm günü olsun. Eger bir sene sonra gene burda isem, sizlere harika bir yıldönümü partisi verececegim..:))
Hepinize mutlu neşeli günler dilerim.
 
Fotograf  Ayca dan alıntıdır.
Kategoriler:Özel Günler
  1. iipek
    12 Haziran 2009, 17:02

    çok şeker bir yazı taze blogcu :=) inşallah bende burda olursam benide davet et tamammı şu yıldönümü partisine hediyesisi gemem valla burdan tüm okuyuculara sesleniyorum kendimm ve bütün blog yayzarları adına… eyy muhterem okuycu yorum yaz tepkisiz kalma sevgiyle kal yeni sloğanım dır :=)

  2. fulya
    12 Haziran 2009, 17:05

    nice zamanlar birlite olmak dilegiyle …seviyeli akardaş ve kocaman bir aile ne mutlu bize …sevgiler bizden size ………bayyyyyyyy…….alp bey

  3. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    12 Haziran 2009, 17:07

    davetlimiyim acaba?merak ettim:):):):):):)

  4. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    15 Haziran 2009, 08:09

    tüh sanırım davetli değilim:-(

  5. makbule
    30 Temmuz 2009, 20:42

    Benide unutma olurmu:-):-)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

