Anasayfa > Seyahat > BURSA GEZİMİZ

BURSA GEZİMİZ

Bilecik çok güzel bir yerleşim yeri ama eksileri çok, birinci eksi giyim magazaları, giyim üzerine alış veriş secenekleri sınırlı ve % yüz daha pahalı. Giyim üzerine alış veriş yapacagımız zaman bu yüzden Bursa veya İstanbul’u tercih etmekteyiz.
Bu sefer Bursa’ya gitmeye karar verdik. Benim cadı kızlarımın ısrarı üzerine, Ne yaptımsa ne mazaret buldumsa ellerinden kurtulamadım. Ben kadın milletiyle alış verişe gidecek kadar safmıyım…? Ama kızlarım olunca kıramıyorum. Kabul ettim, istersen kabul etme bak neler yapıyorlar adama..!!!
Ve neticede biz şamata gırgır bu sabah yola koyulduk, ver elini Bursa… 
 
Keyifli bir yolculuktan sonra ( bana özel olarak sorun..!) Bursa’ya vardık. Ahhh ah nasılda yanılıp yakıldım da geldim bilmiyorum. Böyle gezmemi olur tam yedi saat o magaza senin, bu dükkan benim..Sakın çok para harcadılar diye düşünmeyin, ilgisi yok. Aldıkları iki tişort başka bir şey yok. Ben bu hanımları anlamıyorum, benim kızlarımda olsalar. Kocaman bir hayret…???. Yarınki yazımda onlarıda size tanıtacam…:))
Ve sadece işleri benle gır gır yapsınlar o…ama çok zeki şekilde dalgalarını geçiyorlar. Hele baba şu tavşana bir niyet çektir bakalım ne diyor, demesi ve beni kandırıp tavşana fal çektirerek, yapacagı espirinin gerisini getirmesi gerçekten zekiceydi..Takdir etttim….Yooo şimdi size anlatmam ilerideki yazılarımda tekrar bu konuya dönecegiz…:)
 
Ve arkadaşlar çok ilginçtir ki , ilk defa başıma geliyor bu. Ben Pc yi kapattığım andan itibaren sanal arkadaşlarımla irtibatımda kesiliyor, taki tekrar pc yi açıpta sayfalarına gidene kadar. Bu sefer ne oldu biliyormusunuz, Bursa ya girerken bir arkadaşım geldi gözlerimin önüne. Bursa da oturuyor ve üniversitede okuyor. Beni sadece derslerinden bunaldıgı zamanlar msn den arar ve aramızda kısa ama çok keyifli konuşmalar geçer.Bu konuşmalar hem çok keyifli hemde şaka dolu olur. Ve ikimizde kahkaha ile çıkarız. Ve ben bu harika kız arkadaşımı çok seviyorum. Bu arkadaşım gözlerimin önüne geldi ve arkasından diğer arkadaşlarım sırayla bana bir selam verdiler..Hııımmmm alp kendine gel dedim ..yani bu ara..
Burda kendime sordugum soru ne oldu biliyormusunuz, alp dedim acaba sanal dostlukmu daha gerçek, yoksa gerçek yaşamdaki dostlar, arkadaşlarmı daha gerçek , inanın ki bu soruya cevap veremedim..Tüm sanal arkadaşlarıma saygı ve sevgi gönderiyorum..
 
Fotolar tabiki : foto alp
Kategoriler:Seyahat
  1. ÖMRÜM
    13 Haziran 2009, 23:14

    Yazı ve fotoğraflar süper arkadışım çok beğendim

  2. ÖMRÜM
    13 Haziran 2009, 23:18

    Arkadaşım unutmadan yazdıkların da kalbin gibi sıcak ve güzel iyiki tanıdım seni seni çok seviyorum

  3. ÖMRÜM
    13 Haziran 2009, 23:24

    Yine beni güldürdün arkadaşım seninle konuşmak kadar yazdığını okumak da zevkliydi

  4. fulya
    14 Haziran 2009, 10:32

    her şeye ramen keyifli bir gün geçirmişsiniz . ailece mutluluklarınızın devamını dilerim…saygılar……selamlar….

  5. alp
    14 Haziran 2009, 14:09

    Denizcim cim cimmm, bende seni çok seviyorum canım. Ayrıca bu güzel yorumların için çok teşekkür.Ama elimden öyle kolay kurtuluş yok haberin olsun..bir…mutlaka başarı haberlerini bekliyorum..iki…yapacagın süprizi de bekliyorum…??sevgiyle kal arkadaşım

  6. alp
    14 Haziran 2009, 14:11

    Fehime arkadaşım bu güzel dileklerin için teşekkür edrim. Bende sana ailenle ömür boyu mutluluk diliyorum…saygılar…selamlar..

  7. iipek
    14 Haziran 2009, 14:19

    çok eğlenceli bir serüven okudum ellerine sağlık devamını bekliyorum ayrıca istanbul hatıralarını yazmadan ve beni de anmadan geçme :=) ee biz kadın kız milleti biraz cin varlıklar oluyoruz sizede bu cinler tarafından çarpılmak kalıyor :=) s şimdiden istanbul serüveninde kolaylıklar diliyorum allah sabır vers,in sevgili dostım sevgiyle kal

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

