Anasayfa > Seyahat > İSTANBUL GEZİMİZ

İSTANBUL GEZİMİZ

Bu sefer yolumuz İstanbul’a düştü, daha doğrusu yolcumuzu Mısır’a ugurlamak için gittik ama maalesef kızımın vizesinde çıkan bir sorun yüzünden, seyahatini bir hafta ertelemek zorunda kaldık. Yani bir hafta sonra tekrar bu güzel Dünya şehrine gelecegiz. Şimdi fırsat bu fırsat bol bol gezelim.İstanbul benim doğup büyüdüğüm şehir. Ve de her zaman hayran oldugum bir şehir, Özellikle Anadolu yakasını daha fazla seviyorum.
Bizim mahallemize girdiğimde kocaman bir beşiktaş bayragı gördüm. Hemde bizim balkondan karşı balkona ip çekip asmışlar. Olacak iş değil. Daha eve çıkmadan bizim mahallenin gençlerini çağırdım. Hepsini tanırım aramızda da hep böyle bir Fenerbahçe ve Beşiktaş rekabeti vardır. Gelin bakalım buraya, derhal bu bayragı indirin,tamam bayragınızı asın ama bizim balkona niye bağladınız, gidip yandaki balkona bağlayın. Gençler yok olmaz bayragı indiremeyiz, hemde yengeden izin aldıkta astık. Bakın gece bu bayragı keserim,iyisimi siz indirip gidin başka yere asın. Yok arkadaşlar bu nasıl Beşiktaş sevgisi ise ben bu bayragı burdan indirtemedim. Rüşvet bile teklif ettim ama nafile, bayrak halen orda asılı. Bakın bakalım bende, sizden nasıl bunun intikamını alırım. Ben de bu önümüzdeki sezon baha büyük bir Fenerbahçe bayragı asmazsam, görürsünüz siz. İstemiyerekte olsa Beşiktaşlıları kutlarım.
Ve… ver elini İstanbul, memleketimi özlemişim doğrusu. Hele Kadıköyde’ki sokak kafelere bayıldım. Ama şu gerçek varki yanlış anlaşılmasın Bilecik’le İstanbul arasında çok büyük bir kültür farkı var. İstanbul’unun yaşayış şekli, oturup kalkması, konuşması, arkadaşlığı ne bileyim bambaşka bir ortam işte. Diğer resimlerimide İstanbul Gezimiz albümüne ekliyorum. Hepinize sağlık dolu, bol kahkahalı bir hafta dilerim.
Fotolar : tabiki alp foto
Kategoriler:Seyahat
  1. ayça
    21 Haziran 2009, 13:52

    Resimlere bayıldım,İstanbul bambaşka bir şehir. Daha fazla resim istiyoruzzzz.Sevgiyle kal canım…

  2. iipek
    21 Haziran 2009, 14:20

    ah istanbul canım istanbul ben istanbul da yaşamama rağmen inan özliyorum yinede çünkü vapıur sesleri balıkçıların sesleri o koskaac denizini sahil kenarlarını bunlar olmasa istanbul istanbul olmazdı

  3. Sevdali
    27 Haziran 2009, 14:04

    Hııım siz gelin benim memleketimi gorün istanbulmuş bu yeşillikleri nerde bulursunuz ama sadece yaylalarini görmenizi tavsiye ederim. Şehirlerin beton yiğınından farkı kalmadı hep yaylalarda yaşamak isterim ama ayı gardaşlardan korkuyorum herkes medeni olmuş sorsan şehire inmiş o güzelim havasıyla suyuyla yeşillikleriyle mükemmel yaylalarımızı ayı gardaşların eline bırakmışlar kızmayınız espiri yapıyorum herkes kendi yaşadığı yeri bilir

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

