Anasayfa > Sağlık > SABAH SPORU

SABAH SPORU

Her sabah aksatmadan yaptıgım ve severek yaptıgım spordur, yürüyüş. Hava şartları ne olursa olsun, her sabah yürüyüş ve hafif koşu mutlaka yaparım. İşte benim koşu yolum. Sabahları bu güzergaha çıkar ve yokuş yukarı tempolu yürüş ve yokuş aşağıda hafif koşu şeklinde sporumu yaparım. Ve de yaşantımda içki ve sigarayı hayır, ama sabah sporuna her zaman evet. Tabi hiç içmeyecem anlamında değil ama sigara ve içkiyi sevmem.
Herkese tavsiye ederim. İmkan buldukca spor yapın. Bazı arkadaşları görüyorum. Yok ben şunu yemem, şunu içmem, yok diyetteyim, yok perhizdeyim. Bence bunlar yanlış, benim formülüm ise bol çeşitli gıda ve spor. Ve faydasını da görüyorum senelerden beri kilo almam. Ne kadar güzel değilmi. Herkese tavsiye ederim. Boğazınızdan keseceginize, aldığınız enerjiyi yakacak yollar arayın. Hepinize sağlıklı günler dilerim. Göz kırpma
Kategoriler:Sağlık
  1. metin
    22 Haziran 2009, 14:22

    sağlıklı yaşam için evet diyorum

  2. iipek
    22 Haziran 2009, 17:19

    bizim istanbul da şuan resimdeki gibi yürüyüz parkurları yok varsa da çok az evimn biraz yakının da bunu gibi bir yer olsun sagah akşam yürürüm. istanbulun zorluklarından biride bu.

  3. ÖMRÜM
    22 Haziran 2009, 18:46

    Spor yapmak güzel şey insan kendini buluyo her güne sporla başlamak hep pozitif olmayı sağlar senin de spor yapıyor olman çok güzel hep böyle sağlığına dikkat et olurmu arkadaşım

  4. Sevdali
    27 Haziran 2009, 13:46

    Spor sağlıklı yaşamın büyük bölümünü kapsar artık spor yapacak yerde bulamıyoruz spor yapmak için yürüyüş veya koşuyorsun inlarlar aval aval bakıp gülüyorlar geri kafalılar bizde evin içinde ne yapabiliyorsak o işte metin beyinde söylediği gibi sağlıklı yaşam için spora evet diyorum ama günde 1,5 paket sigara içiyorum ne güzel dimi süperim ya:-) gelde gülme şimdi

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

