Anasayfa > Haberler ve politika > YORUMLAR NEDEN SİLİNİR..!!..???

YORUMLAR NEDEN SİLİNİR..!!..???

Arkadaşlar bu gün üzülerek bazı şeylere şahit oldum, üzülerek demeyim gülerek deyim. Ben nette gezerken,herkese açık olan sayfalarda begendiğim, hoşuma giden yazı ve resimlere bir yorum yazıyorum genelde, sedece hoşuma gidenlere,çünkü olumsuz yorum yazmak istemiyorum. Bazen de samiyetine güvendiğim arkadaşlarıma da şaka yollu yorum yazarım. Ve yorumlarım hep iyi niyet ve saygı çercevesinde olur. Bu gün gene bir hanımla, beyin tüm internete yayımladıgı resmine yorum yazdım. Resimde gördüğüm insanların kültürlü, modern bir çift oldugunu,ekonomik olarak belli bir seviyeye gelmiş insanlar oldugunu düşünerek, yorum yazdım. Sadece " Birbirinize çok yakışmışsınız, Ömür boyu mutluluklar dilerim..." diye gayet sade, iyi niyet ve saygıyla bir yorum gönderdim.
Biraz sonra benim cadı kızım, baba senin yorumunu silmişler. demezmi..Kızlarımın elinden kurtuluş yok bana, profilime girip ne yapmışım,kime ne yazmışım hepsi kontrol altındadır, gözlerinden de hiç bir şey kaçmaz.
Gerçekten de yazdığım yoruma baktım silinmiş. Üzüldüm diyemiyecem sadece güldüm. Hepimiz modern ve kültürlü insanlarız, tüm nete açık bir resme saygı çercevesinde yazılmış bir yorumu silmekle, insan olarak ne seviyede oldugunuzun yorumunu size ben yapmayacam, siz kendiniz karar verin.
Eger kimse yorum yapmasın diyorsanız, o bölümü yorumlara kapatırsınız veya özel bir dosya yapar sadece özel arkadaşlarınızla paylaşırsınız, yani bir sürü yolu var bunun.
Genede kötü düşünmektense yanlışlıkla silinmiştir deyip geçiyorum bu konuyu.
Ve de tüm arkadaşlarıma kucak dolusu sevgi ve saygı gönderiyorum…
Resim alıntıdır..
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    23 Haziran 2009, 18:52

    bu yanlışlıklar çok oluyor:):):):):)(ama ne yanlışlık orda silinsinmi die soruluyo)bana sorarsan profilini beğenmemişlerdir.bana öle oluyo.:):):):)bende hakaret içerikli olanları siliyorum:):):)

  2. iipek
    23 Haziran 2009, 19:54

    BİR YORUM KÜFÜR OLMADIĞI SÜRECE ASLA SİLİNMEZ. BU BÜYÜK BİR SAYGISIZLIKTIR. BU YORUM KİŞİNİN KENDİ DÜŞÜNCESİNE BAĞLI OLARAK ELEŞTİRİSEL’DE OLABİLİR BUNU HERKEZ KALDIRAMAZ. ELEŞTİRİYE AÇIK OLMAYAN BİR BLOGCU YORUM KISMINI TAMAMEN KAPATMALIDIR. BENİM SAYFAMI ZİYARET EDEN BAZI ARKADAŞALARIMIN. ELEŞTİRİ DOZUNDA YAZMIŞ OLDUKLARI YORUMLARINI BÜYÜK BİR SAYGIYLA SAKLIYORUM VE SİLMEDİM. AMA BENİM YORUMUMA SAYGI DUYMAYIP SİLENİDE. BEN KİŞİ LİSTEMDEN SİLDİM.SEVGİYLE KAL SEVGİLİ ALP ONARAN DİP NOT: REKLAM AMAÇLI YORUM BIRAKANLARADA SAYGIM VARDIR BUYRUN EFENİM DİLEDİĞİNİZCE REKLAMLARINIZA YORUM KATABİLİRSİNİZ :=)

  3. ayça
    24 Haziran 2009, 06:22

    Çok büyük bir saygısızlık, bende diğer yorum yazan arkadaşlarla aynı fikirdeyim, Alp bey hiç aldırış etme böylelerine..:) sevgiler canım..

  4. ahmet
    24 Haziran 2009, 18:52

    slm saygılar

  5. Sevdali
    27 Haziran 2009, 13:33

    Vallahi haklısınız yorum yapılması istenmiyosa yorum yapılmasını engellersin bende devamli sayfalarda dolaşıp olumlu veya olumsuz farketmiyo hepsine düşüncelerimi yazıyorum kimini yerden yere vuruyorum kimine güzel şeyler yazıyorum eğer yoruma açıkça benimde yorum yapmam doğal hakkım sizin yerinizde olsam tekrar yorum yapardım ama bu sefer öyle seviyeli degil yerden yere vururdum hakedene güzel konuşulur sizde silebilirsiniz bu yorumu size kalmış yine yazarım:-)

  6. ahmet
    29 Temmuz 2009, 13:29

    mrb kardeşım ben şahsım olarak çok üzüldüm kım yazını sılmışse haksızlık etmiş güzel yazılara devamlı saygılıyımdır sen yınede devam et sevgilerimi iletiyorum

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

