Anasayfa > Hobiler > DENİZ SALYANGOZU

DENİZ SALYANGOZU

Ben şu sıralar tam tatil havasına girmiş vaziyetteyim ama bu sene koşuşturmacadan tatile zaman ayıramıyacagız gibi geliyor. Yani daha bir tatil programı yapmadım. Ama tatil havasındayım ya evde deniz kabuklarımla oynuyorum. Bir çeşit deniz kabukları koleksiyonu diyelim daha doğru olur. Hımmm gülmeyin bakayım. Bunlar benim stres ilacım. Nasılmı ..?? 
Eger sinirliysem veya bir şeye kızmışsam deniz kabugunu elime alır sakin bir kenara çekilir ve kabugu kulagıma dayarım. Gözlerim kapalı deniz kabugundan gelen ilginç sesleri dinlerim. Kabuktan gelen sesle ve birazda hayal gücümün yardımıyla, dalgaların üstünde sörf yaparım, kumsalda koşarım, denize girerim. Fazla değil 10 dakika sonra yüzüm gülmeye başlar, ne sinir kalır ne stres. İnanmadınızmı,!!?? o zaman sizde deneyin derim. Şimdilik kalın sağlıcakla.
Not: Resimler Tugce den alıntıdır.
 
Kategoriler:Hobiler
  1. iipek
    24 Haziran 2009, 09:00

    evet hayatta beni en mutlu eden şeylerden biridir bu deniz kabugunun dalgalarının dinlemek. bende aynen böyle dinler. gözlerimide kapatırım. kendimi hiç kmsenin olmadığı masmavi bir denizn olduğu etrafta palmiye ağçlarının bulunduğu bir ada da hayal ederim o kadar huzu dolarki içim anlatamam en kısa zamanda bende temin etmem lazım ee malum tatil daha belli değil en yiyisimi böyle hayallere dalarak tatil yapalım :=)

  2. ÖMRÜM
    24 Haziran 2009, 15:29

    Seni bazen kıskanıyorum keşke bende sen gibi bir deniz kabuğuyla sakinleşe bilseydim keşke tüm mutsuzluğumu 10dk da bir deniz kabuğu alıp götürseydi ne güzel olurdu ben hiç gülümseyemedin senin gibi denizin sesini dinleyemedim bazıları küçükcük şeylerle mutlu olurken benim yüzüme hiç gülmedi hayat umarım sen hep gülümsersin

  3. ayça
    24 Haziran 2009, 16:43

    Ne kadar güzel bir formül bulmuşsun kendine,bende deneyecegim..:))

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

