Anasayfa > Özel Günler > REGAİB KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN

REGAİB KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun?
Bu gece beraat gecesi. Dua edelim.. Yürekler bir atsın bu gece, günahlarımız affolsun. İyi kandiller…
Bu mubarek kandilde benide hatırlayarak iyi dileklerde bulunan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
Arkadaşlar ben Yüce Allah’ıma karşı ibadetimi tam olarak ve zamanında duyurak, hissederek yapmaya çalışıyorum. Ama ibadetim bittikten sonrada Dünya nimetlerinin arasına balıklama dalıyorum. Yani Dünya hayatını seviyorum, Yüce yaratıcım tüm bu nimetleri bizim için vermiş ve ben de bu nimetleri son zerresine kadar kullanmaktan zevk alıyorum. Tabi sadece helal olanlarından.
Bu arada benim hatalarım olmuyormu..?? Ben insanım ve bilerek bilmeyerek bir çok hatam oluyor tabi. İşte arkadaşlar bu gecede sabahlara kadar bu hatalarımın affı için ve yaptıgım ibadetlerin kabulü için Yüce yaratıcıma yalvaracagım.
Ben fazla gevezelik yaparak başınızı ağrıtmadan. Tüm müslüman arkadaşlarıma Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun Diyeyim…
 
Notlar :
1-Yazımın bir kısmı Ela ÖNCE arkadaşımdan alıntıdır.
2-Resim de bir başka arkadaşım tarafından gönderilmiştir.
 
Kategoriler:Özel Günler
  1. Seher
    25 Haziran 2009, 09:44

  2. ÖMRÜM
    25 Haziran 2009, 13:57

    Yaren değil yar olki sevgilin MEVLAN olsun diken değil gül olki aşığın bülbül olsun dostuna öyle dost olki adını Derman koysun senin de kandilin mübarek olsun Allah bütün dua ve dileklerini kabul etsin sevdiklerinle beraber nice kandillere

  3. ayça
    25 Haziran 2009, 14:04

    Regaib kandiliniz mübarek olsun…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

