Anasayfa > Haberler ve politika > HAVA ALANI POLİSi VE VİZE İŞLEMLERİ

HAVA ALANI POLİSi VE VİZE İŞLEMLERİ

Nihayet yolcumuzun vizesi çıktı ve bizde İstanbul’a bir daha gezme fırsatı yakaladık. Ne mutlu bana,kısa sürede iki defa İstanbul’u gezme fırsatım oldu. Bu gezilerimde kızdıgım iki şey oldu ,biri kızımın resimlerini konsolsoluga vermeyi unutan şirket görevlisine, ikincide havaalanında bana resim çekmeme izin vermeyen polis bey’e.
İkisiyle de tekrar görüşmek üzere randevulaştım..!!?? 
Ve nihayetinte kızımım vizesi çıktı ve dün akşam yolcu etmek için tekrar İstanbul Atatürk Hava Limanına geldik, ama bu sefer havaalanı polisini aşacam ve resim çekecem, kararlıyım yani, makinemi falaşsız ve 12 lik seri çekime ayarladım. Kızımı dış terminallerden yolcu ederkende, makinamı doğrultum ve denklanşöre bastım. Havalimanı polisi baktım ki bana sesleniyor,hemde ingilizce, ben hiç aşagı kalırmıyım. Polis çok şey söyledi ama anladığım kadarını yazacam.
Polis- Heyy mösyö, mösyö, photo unbeareble, to pull ,no photo, thenk (bir sürü şey söyledi ama anladıgım kısmı bu)
Ben-okay, okay I am sory, pardon  no photo, thenk, bende polisten hiç geri kalırmıyım döktürdüm tabiki, (İngilizce bilen arkadaşlar gülmeyin bakim..!!)
Ama ben bu arada yaklaşık 90 kadar resim çekmeyi başardım.
İyi mi yaptım diye sorarsanız hayır arkadaşlar derim. Ordaki polis bey’e,diger güvenlik görevlileri ve havaalanı güvenlik önlemlerine saygılı olmalıydım bu önlemler bizim güvenliğiniz için ve konulan kurallar bizim güvenli uçuş yapmamız için konuyor diye düşünerek o resimleri çekmemeliydim. Ve bu polis arkadaşlara ve kunulan kurallara saygımdan dolayı sadece iki resim yayımlayacam digerleri benim şahsi arşivimde saklı kalacak.
Şimdi sıra geldi vize için resimleri unutan arkadaşa, hadi sizin hatırınız için onuda affettim. Hepinize iyi hafta sonları dilerim.
 
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. ayça
    27 Haziran 2009, 17:17

    Göz yaşı ve ağlama vede veda kısmını yazmamışın ama..:))) Sevgiler gönderdim canım.

  2. fulya
    27 Haziran 2009, 18:14

    böylesi şeyler genelde yaşammaz ama size midir bu piyongo onuda anlamış degilim …haberim olsaydı sizi SİAYPİ siden özel araçla uçagınıza bizzat aldırtırdım kıyamam aycama … saygılar ………

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

