Anasayfa > Yiyecek ve içecek > SEBZE KEBABI

SEBZE KEBABI

İşte sayfamda bir bu eksikti ve de buda oldu. Yemek tariflerim gelmeye başladı,Gülümseme Ve sizler için sayfamda BİZİM MUTFAK olarak bir kategori daha ekledim. Bizim mutfakta pişen ve bana ilginç gelen yemekleri burda toplamaya çalışacam. Bakalım beğenecekmisiniz.  Tariflerimin hepsini bizzat ben kalite kontrolden geçirdim eger yapıp denemek isterseniz hiç çekinmeden bire bir yapıp deneyebilirsiniz.

MALZEMELERİMİZ:

2 adet havuç

15 adet mantar

2 adet kabak

10 adet taze fasulye

2 kaşık zeytinyağı

1 tutam ince kıyılmış fesleğen

2 adet kırmızıbiber

2 adet sivri biber

Ve az tuz

YAPILIŞI:

Bütün malzemelerimizi temizleyip, mantarları saplarından ayırıyoruz, kabak ve havuçlarımızı dilimliyoruz, fasulyeleri boyuna göre iki veya üçe kesiyoruz, biberlerimi boyuna göre dörde bölüyoruz. Mantar hariç diğer sebzelerimizi bir kapta zeytinyağı, az tuz ve fesleğenle karıştırıyoruz, arada sırada karıştırarak 1 saat kadar beklettiğimiz sebzelerimizi ve ayrı tuttugumuz mantarlarımızı çöp şişe sırayla geçiriyoruz. Aliminyum folyo veya yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsimize alıp, önceden ısıttığımız fırına sürüyoruz. Üstleri kızardımı fırından alıyoruz. Sıcak sıcak servis yapın ..Afiyet olsun…Bu tarifim 4 kişiliktir, hazırlama süresi 15 dakika, pişirme süresi 20-25 dakikadır.

 
Notlar :
1-Kaynak Hürriyet yayınları Dünya mutfagı
2-Alıntı GÜNEŞ ÇİÇEĞİ 
Kategoriler:Yiyecek ve içecek
  1. HaRiKaYoRuMLaR.CoM
    29 Haziran 2009, 07:53

    Bende bu güzel kokuda ne dıyodum.ilerki günlerde denerim yapmayı dıcem ama yemesi daha zevkli hahaha;-):-)

  2. ayça
    29 Haziran 2009, 08:53

    Hımmmm çok nefis görünüyo;tarifi mutlaka yapacam; sevgiyle kal canım

  3. fulya
    29 Haziran 2009, 09:05

    ET ten ziyade sebzeyi daha çok severim tam benlik bir tarif deneyecegime emin olabilirsiniz.. saglıklı bir yaşam için sebze ve meyve benim tutkumdur elinize saglık … saygılar,,,,,

  4. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    29 Haziran 2009, 09:55

    Benim et yemek leriyle aram iyi deildir daha doğrusu yemek yemeyi sevmem ama yapmayı çok severim ben yaparım başkaları yer senin bu güzel tarifini bu akşam yapıcam bakalım yiyenler beğeneceklermi tarifi yazan ellerine sağlık

  5. Seher
    29 Haziran 2009, 10:34

    Ben bu tarifi çok sevdim. Başka böyle güzel yemek tarifleriniz varsa bekleriz. :=)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

