Anasayfa > Yiyecek ve içecek > CANI SIKILAN MANAV

CANI SIKILAN MANAV

Bu gün aldıgım bir e-post beni oldukca neşelendirdi ve bu resimleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Hiç karnabahardan koyun olurmu işte buyrun,karnabahar koyunlarımız Açık ağızlı 
Hımmm sizi sizi gidi soğancıklar, hemde taze soğan bunlar Göz kırpma
Şişşt ayıp oluyor ama çilek…O sana hiç uygun degil baksana..Şaşkın
Bu ördekte gerçekten güzel. İşte canı sıkılan manavın yaptıkları..
Bunları bana göndererek günüme neşe katan arkadaşıma çok çook teşekkür ediyorum…
Hepinize neşeli bol kahkalı bir hafta diliyorum. Kalın sağlıcakla.. 
Kategoriler:Yiyecek ve içecek
  1. metin
    30 Haziran 2009, 13:35

    VALLA GAYET GÜZEL YAPMIŞ ARKADAŞINIZ SANAT BU DERİM BEN

  2. ayça
    30 Haziran 2009, 14:07

    Ayyy çilekle kabagın aşkına bayıldım doğrusu,..Soğanlarda ayrı güzel canım onlarda alınmasın…hep böyle neşeli olamnı dilerim..

  3. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    30 Haziran 2009, 14:29

    Çilek ve kabak birde karnıbaharlar resimler çok hoşuma gitti ama ençok bu resimlerin seni neşelendirmesine sevindim hep bôyle mutlu neşeli olursun inşallah

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

