Anasayfa > Haberler ve politika > AĞAÇ KATLİAMI

AĞAÇ KATLİAMI

Bu sefer yolum bir arkadaşımın hızar dükkanına düştü, bahçede yetiştirdiğim organik domateslerim için sırık lazım, aklıma arkadaşım geldi ve telefon açtım bana çıta benzeri biraz kalınca sırıklar lazım diye. Arkadaşım, telefonla bişi yapamam atla gel bakalım, bi çaresine bakarız diyince, yakın bir köyde hızar işleten arkadaşımı ziyaret ettim. Sağolsun arkadaşım, daha ben gitmeden 20 kadar kalın çıta kesmiş ve hazırlamış. Ve inanırmısınız o gün beni misafir etti, yedirdi içirdi ve çıtalardan da para almadı. İşte dostluk bu bence Açık ağızlı     
Tabi bu arada hızardaki tomrukları da görünce düşünmeden edemedim. Tabiatın bütün nimetlerini sonuna kadar kullanıyoruz ama tekrar yerine koyabiliyormuyuz. Yani bir agaç kestiğimiz, zaman yerine 5-6 fidan dikiyormuyuz, Sadece agaçlar degil, su, hava, toprak hepsini kullanıyoruz ama, maalesef tabiattan sadece alıyoruz ve geriye verdiğimiz ise, ağaçları keserek çölleştirdiğimiz bir ortam, atık su, atık kimyasallar ve sayamayacagım kadar çok atık madde ile tabiatı, canlıların yaşayamıyacagı bir ortama hızla yaklaştırıyoruz ve bu katliama hiç durmadan devam ediyoruz. Şahsi olarak bazı şeylere ne kadar da dikkat etsem bile, ben gelecegimizden ümitsizim. Çocuklarımız bize hesap soracak, bize böyle bir Dünya’mı bıraktınız diye.. 
Tatsız bir konu değilmi.??  biliyorum.!!.Üzgün
Hepinize iyi hafta sonları dilerim..
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. iipek
    03 Temmuz 2009, 15:13

    haklısın alp valla bütün doğpal güzellikler yok oluyo

  2. ayça
    03 Temmuz 2009, 16:57

    Gene yeşil çevreci duygular içindesin bakıyorum…sevgiyle kal…

  3. Seher
    04 Temmuz 2009, 06:50

    Evet, ve bu katliama dur diyen yok çünkü herkes bir rant peşinde artık. Çocuklarımız bizden hesap soracak mı, yoksa artık onlar da farklı değer yargılarıyla içinde bulundukları dünyayı sorgulamadan yollarına devam etmeye mi çalışacaklar? Maalesef artık yarının büyükleri çocuklar da masum değil… Yine de bu içinde bulunduğumuz alacakaranlık resimde siz ve arkadaşınız gibi hala umut veren insanlık durumları var neyse ki. Gerçek dostluk ve yakınlık duyguları oldukça, paranın önemi kalmayabiliyor. İyi bir haftasonu dilerim. :=)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

