Anasayfa > Seyahat > ESKİŞEHİR GEZİMİZ

ESKİŞEHİR GEZİMİZ

Bu hafta sonu kızımında ısrarları neticesinde,gene yollara düştük. Daha doğrusu msn arkadaşımın Eskişehir’i çok övmesi ve msnde yazdıklarını kızımında okuması bizi oralara kadar sürüklerdi. Kızımdan kurtuluş yok, Eline düştük bir kere daha. Aslında iyide oldu çok güzel bir hafta sonu geçirmiş olduk.
Tabi Eskişehir deyince insanın aklına porsuk çayı geliyor. Porsuk çayında tekne gezisi geliyor. Eskişehir’le porsuk çayı artık özdeşleşmiş. Arkadaşımın övdüğü kadar var doğrusu, harika bir yer olmuş. Çevre düzünlemeleri gayet itinalı ve güzel yapılmış. İnsanın gözlerini okşuyor adeta. Hele ki kafeteryalar cıvıl cıvıl, her yaştan insan var. sarmaş dolaş, el ele, dizdize, Büyük şehirin havası bambaşka oluyor.
Tabiki Eskişehir’in gezilmedik yerini bırakmadık, hele ki yanımda kızım da var ki yandık. Ama siz söylendiğime bakmayın, aslında halimden memnunum ama çaktırmıyorum. Bu arada Porsuk çayında tekne gezimizi de yaptık.
Teknede yerlerimizi aldık, tam karşıma genç bir anne ve iki kızı oturdu. O kadar şirin bir kız çocugu ki anlatamam, yeşil gözleri parıl parıl parlıyor ve bir iki defa göz göze geldik,bende dayanamadım kıza göz kırptım. Güldü bende güldüm. Biraz sonra gene küçük kızla göz göze geldik, gülücükler gönderiyor, el salladım oda bana el salladı. Yanlarına gidecem ama tekne kalabalık kalkmamın imkanı yok. uzaktan mimiklerle, işaretle fotografını çekeyim mi diye sordum. Bu tatlı kız hemen poz verdi ve gülerek başıyla evet işareti yaptı. Annesinden izin almak lazım tabi, annesine baktım oda gülerek başıyla onay verdi. Çok ilginç bir durum hiç konuşmadan bakışlarla ve mimiklerle anlaşabildiğim bu küçük şirin kızın resmini çektim. Bu tatlı kız blogumda hatıra olarak kalsın.
Diger resimlerimide Eskişehir Gezimiz albümüne gönderiyorum. Şimdilik sağlıcakla kalın, Hepinize iyi haftalar dilerim.   
Kategoriler:Seyahat
  1. ayça
    06 Temmuz 2009, 18:21

    Ehh alpcim alacagın olsun, biz bu sıcaklarda çalışalım sen gez bakalım..:( seni o tatlı kız için affettim bu seferlik… sevgiyle kal canım.

  2. Seher
    07 Temmuz 2009, 07:04

    Ne güzel bir gezi yazısı. Eskişehir’in havası suyu insanı hep güzeldir denir. Resmini çektiğin küçük kızdan da anlaşılıyor ne kadar dost canlısı oldukları. İyi bir gün dilerim. Sevgiyle kal :=)

  3. iipek
    08 Temmuz 2009, 16:22

    Çok güzel bir yazı olmuş..Bu güzel geziye seni teşfik eden sevgili metin arkadaşımıza teşekkür edelim eger o seni teşfik etmeseydi sen o ralara gitmeyecek ve bizde bu güzel resim karelerni göremiycektik.. eline emeğine sağlık sevgiyl kal:)

  4. metin
    09 Temmuz 2009, 07:04

    SEVGİLİ ALP BEY ESKİŞEHİRİMİZİ GEZDİGİNİZ İÇİN BEĞENDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM İŞALLAH NASİP OLURSA BEN SİZLERİ DAHA TARİHİ VE KÜLTÜREL YERLERİMİZİ GEZDİRMEK İSTERİM DOĞRUSU ESKİŞEHİRİMİZ DİYE SÖYLEMİYECEĞİM SİZ GİTTİNİZ GÖRDÜNÜZ BENİM ANLATMAM OLMAZ SİZ ARTIK BİR FAHRİ KÜLTÜR ATEŞEMİZ SAYILIRSINIZ SAYGILARIMLA

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

