Anasayfa > Yiyecek ve içecek > SİMİT, KAŞAR VE ÜZÜM SUYU

SİMİT, KAŞAR VE ÜZÜM SUYU

Okul çağlarımdan kalan bir alışkanlık simit yemek hele sıcak ve çıtır çıtır mis gibi kokan simite, hiç hayır demem doğrusu ve halen bu alışkanlıgım devam etmekte. Hatta biraz daha ileri gidip eve gelen misafirlerime bile simit ikram ettiğim oluyor. Eve gelen misafire simit ikram edilirmi ? diye düşenebilirsiniz. Eger gelen samimi görüştüğüm misafirse, cevabım evet vede çok begeniliyor onu da belirteyim bu arada. 
İşte benim misafire ikram ettiğim simit formülüm, simitlerimizi 2 cm boyunda kesiyoruz ve önceden ısıtılmış fırında çok hafif kızarmış hale getiriyoruz.(Bu arada fırından gelen simitlerin kokusu zaten misafirin dikkatini çekiyor,hatta diyebilirler" bişi zahmet etmeyin,biz sadece oturmaya geldik" ) artık sohbetin geri kalanını misafirinizle size bırakıyorum… 
Fırından çıkardığımız sıcak sıcak simitlerimiz ve küp kesilmiş kaşar peyniri ve de yanında üzüm suyu ile servis yapıyoruz. Benim bu simit formülümü deniyeceginizi biliyorum, şimdiden afiyet olsun diyorum…Kalın sağlıcakla…
Kategoriler:Yiyecek ve içecek
  1. ayça
    08 Temmuz 2009, 07:38

    Hımmm şimdi olsada simitle bir kahvaltı yapsam diyorum…sevgiyle kal…

  2. iipek
    08 Temmuz 2009, 16:12

    ama alp böyle olmazki :=) valla canımız çekti bak sen böyle tarifler vermeye devam edersen biz çok kilo alırız :=)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

