Anasayfa > Haberler ve politika > ŞANS OYUNLARI

ŞANS OYUNLARI

Şans oyunları ile pek ilgilenmesem de, arada sırada bende oynuyorum. Yılbaşı hariç, her yıbaşı mutlaka 4 adet çeyrek bilet alırım ve bir keresinde ikramiye bile kazandım.Ama diğer şans oyunları loto, şans topu,toto vs. gibi oyunları oynamam. Çünkü bunları oynamak akıl karı bir iş değil. 70 milyonda bir şansım olacak ve ben loto oynayacagım, bu mümkün değil. Hiç de işim olmaz. Ayrıca ben bu küreden düşen topların nasıl oluyorda hiç oynanmamış numaraları bilip de, düştüğünüde anlamış değilim. Binlerce kişi loto oynuyor ama, bu toplar nedense oynanmamış rakamları bulup düşüyor.
Haksızmıyım çogu kez ya bir kişi veya iki, üç kişi biliyor veya hiç kimse bilemiyor o hafta devrediyor. Çok ilginç bir durum bu. Ben hiç 15-20 kişinin 6 yı buldugunu duymadım.
Ah bu toplar ah..Neyse bu konuda fazla konuşmayayım. Niye fazla konuşmuyorum biliyormusunuz, yoksa yerden yere vurmaya çekinmem, ama benim devlet kurumları arasında bir numaram olan ve güvenim tam olan Ordumuza ve Askerimize de burdan pay çıkıyor. Neyse…
Asıl konumuz bu hafta biz dört MSN arkadaşı laflarken, söz paradan açıldı döndük dolaştık, naptık biliyormusunuz ortak loto oynadık. Ama sadece 4 kolon oynadık yani 2 lira bir para. Şimdi yarın akşamı bekliyoruz. Biliyorum gene bu toplar adam sececek ama, işte bir umut bakalım netice ne olacak. Hepinize bol şanslı bol paralı ve aynı zamanda mutlu bir hayat dilerim. Kalın sağlıcakla..
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. ayça
    12 Temmuz 2009, 07:38

    Kazanıp kazanmadıgınızda açıkla bari…:))))

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

