Anasayfa > Eğlence > NASIL BİR CADISINIZ..? Falando sobre

NASIL BİR CADISINIZ..? Falando sobre

 

Citação

Nasıl Bir Cadısınız?

Cadılar hakkında kararsız bir tutumumuz olduğunun farkında mısınız? İyi de olsalar kötü de, mucizevi şeyler yapıyor ve hayattan bir şeyler öğrenmemizi sağlıyorlar. Hayatlarımıza yaptıkları müdahaleler sayesinde irademizin kıymetini anlıyoruz. Cadılık daha çok kadınlara yakıştırılan bir meslekse de, son yıllardaki fantastik edebiyat sayesinde erkekler de bu alanda kariyer yapmaya başladılar… Şimdi, ister kadın ister erkek olun, çözün şu testi ve hangi cadılık dalında ihtisas yapmış durumdasınız anlayın… Bilimsel değeri olmayan bu test, büyülenmenize sebep olabilir… NASIL BİR CADISINIZ.?.. tıklayın öğrenin bakalım..

Not : Yazı özeti ve resim MSN eğlenceden alınmıştır.

Kategoriler:Eğlence
  1. fulya
    13 Temmuz 2009, 19:04

    ben bu testi yaptım bilge cadı çıktım..yorunların çogu bana uygun ama tün insanları bir kefeye koymakta pek akıl işi degil ….kahve falı gibidir yorumlar herkez kendinden bir şeyler bulabilir….ama yinede eylenceliydi teşekürler……

  2. ayça
    13 Temmuz 2009, 19:38

    Ben hayret ediyorum ne kadar renkli bir kişiliğin var, bunu blogunda da görüyorum..insan senin yanında hiç sıkılmaz herhalde..:)) testte bende rüya tabircisi cadıymışım cıktı..:)) hoşca bir vakit geçirdim teşekkürler..sevgiyle kal canım..

  3. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    15 Temmuz 2009, 14:21

    Testi yaptım çok eğlenceliydi ben de rüya tabircisi görücü ve biliciymişim ama cadıyım demicem cadı olmak istemiyorum…:)sevgiyle ve mutlu kal arkadaşım

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

