Anasayfa > Hobiler > GÖKYÜZÜ VE BULUTLAR

GÖKYÜZÜ VE BULUTLAR

Şimdiye kadar çok gökyüzüne baktım ama hiç bir şey görmemişim şimdi öyle hissediyorum. TAYLAN arkadaşım ve NANA arkadaşımın bloglarında bulutların resmini görene kadar.Nana arkadaşımda gökyüzünde bir sürü süprizle karşılaşırsın demesi üzerine, gökyüzü resimleri,bulut resimleri çekmeye karar verdim.Hele bu son çektiğim fotograflardan sonra, bakıyorum ama görmüyormuşum, Bu bulutların güzelliği anlatılmaz, o duyguları yaşamanızı isterim. Burda en önemlisi,sadece bulutlara bakmak değil.Sadece onların güzelliğini görmek değil. Burda Yüce yaratıcımızın gücünü kudretini görebilmek önemli diye düşünüyorum. 
Bu bulutların güzelliği ayrı bir olay, bulutların oluşması, rüzgarlarla uçuşması ve barındırdığı tonlarca suyu gökyüzünde havada tutabilmesi, yeri ve zamanı gelincede bu tonlarca suyu yeryüzüne bırakması, işte Yüce yaratıcımızın gücü ve kudreti diye düşünüyorum. Ve bu güzellikleride görebildiğim ve düşünebildiğim için binlerce şükür olsun diyorum.
 
Ve kendimi o kadar kaptırmışım ki havanın iyice kapadıgını bile fark edemedim. Ve de dağ başında hiç bir sıgınacak yer olmayan bir yerde yağmura yakalandım. Hemde bardaktan boşanırcasına yagıyor ve anında sırılsıklam oldum tabi.
Ama gülmeyin, sırıl sıklam oldum ama bu bile hoşuma gitti doğrusu. Şimdi evimde sıcak cayımı içiyorum ve bloguma yazımı hazırlıyorum.Diger bulut resimlerimide Bulutların Güzelliği albümüne gönderiyorum.
Hepinize bol kahkahalı ve neşeli günler dilerim.
 
Fotolar : Tabiki alp
Kategoriler:Hobiler
  1. ayça
    15 Temmuz 2009, 08:36

    Çokkkk çok harika, ben albüme bakmaya gidiyorum…Sevgiyle kal…

  2. iipek
    15 Temmuz 2009, 13:20

    çok gzel kareler bunlar çok küçükken sabahın en erken saatlerinde kalkar ve güneşin doğuş tarafındaki bulutlara bakardım .. ve bir sürü şekilller görürdüm bir keresinde.. karşıkı bulutları bir at arabasına benzetmiştimm iyice baktğımzı zaan bulutlarda gizli süprizler olduğunu bende sananlardanım :=)

  3. Her şeye rağmen
    15 Temmuz 2009, 16:09

    çok güzelgörüntüler bunlar.Ç.G.G zahmetin için teşk.ler

  4. TAHİRHAN ÖZMEN
    16 Temmuz 2009, 08:59

    TAHİRHAN ÖZMEN OSMANLI PAŞA…(Çevrimiçi)yazan: Türkiye!de Bir ilki Gerçekleştiriyoruz..SON 10 YILDA TRAFİK KAZALARINDA 8/8 ŞÖFÖRLER KUSURLU OLSALAR DAHİ VEFAT EDEN VEYA SAKAT KALANLARIN,GERİDE KALAN YAKINLARINA HAKLARI OLAN ALMALARI GEREKEN TAZMİNATLAR KONUSUNDA MAĞDURLARIN YANINDA OLMAK VE ONLARIN ACILARINI SİGORTASIZ VEYA FAİLİ MEÇHUL BİR ARAÇ TARAFINDAN MEYDANA GELEN ÖLÜM,DAİMİ SAKATLIK VEYA YARALANMA İLE SONUÇLANAN TRAFİK KAZALARINDA TAZMİNAT VE TEDAVİ MASRAFI İSYERİ KAZALARI KARA DENİZ VE HAVA ARAÇLARINDAKİ KAZALARDAN DOLAYI ÖLÜM VE DAİMİ SAKATLIK VEYA YARALANMALARDA TAZMİNAT VE TEDAVİ MASRAFLARINI TOPLU TAŞIMACILIK DA KULLANILAN ARAÇLARDA YAŞANAN KAZALARDA ÖLÜM,DAİMİ SAKATLIK VEYA YARALANMALARDA TAZMİNAT VE TEDAVİ MASRAFLARINI PROFESYONEL ÜSTÜN DENEYİME SAHİP HASAR UZMANLARI VE HUKUK MÜŞAVİRİ İLE HUKUKİ ÇEVREDE ARAŞTIRARAK HİZMET VERMEKTEYİZ.MAĞDURİYETİNİZ GİDERİLİNCEYE KADAR SİZDEN HİÇBİR KARŞILIK BEKLENMEZ ……..TEL:0537.838.94.97……..İŞ:0276.227.48.61 FAZ:0276.227.48.61 BİZİ ARAYIN ÇEKİNMEYİ,N…HERZAMAN YANINIZDAYIZ.

  5. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    17 Temmuz 2009, 16:24

    Gök yüzü herzaman her yönü ile güzeldir sadece biz bazen bize sunulan güzellikleri fark edemiyoruz etsekte geç kalıyoruz geçen gün gökyüzüne baktım öylesine bakarken bir bulut gözüme takıldı dikkatlice baktım bir asker elinde silahı ile birlikte okadar güzeldiki anlatamam bir bulut bazen negüzel şekillere gire biliyor biz bunları bazen görmezden geliyoruz ama bize bu güzellikleri gösterip farkına varmamızı sağlayan arkadaşım sana teşekkür ederim mutlu güzel günler

  6. Hasan
    18 Temmuz 2009, 09:13

    Nedense kimse başını kaldırıp gökyüzüne bakmaz. Hep yerde birşeyler arar herkes.(BONCUK) Birde kaldır başını bak.Ne güzellikler var yukarda. Seyrettikçe çözersin anlamlarını şekillerin. Teşekkürler hoca ! Bu güzellikleri iyi tespit etmişsin. Şu an orda olmak isterdim. Yanımda sevdiğim. Ogüzelliği sadece seyretmek için değil doya doya içime sindirmek için. Sevgilerimle…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

