Anasayfa > Şiir köşem > MACARİSTAN’DAKİ BLOG ARKADAŞIM

MACARİSTAN’DAKİ BLOG ARKADAŞIM

Bloglar arasında sörf yaparken ROZİ ROZSİKA isimli bir bloga rastladım cıvıl cıvıl bir blog profiline baktıgımda Macaristan Törtel yazıyordu, Ve bu arkadaşın blogunda Budabeşte ile ilgili resimler aradım ama göremedim, yorum yazdım Budapeşte resimleri, Tuna Nehri resimleri de,blogunuzda görmek isterim diye, çok geçmeden bu arkadaşımın, benim yenilikler kısmında, bloguna Budapeşte resimlerini koydugunu gördüm. Arkadaşlar ben bundan çok memnun oldum, bu güzel arkadaşım beni kırmayıp bana vakit ayırarak bu resimleri bloguna aldı ve tabi ben de hemen sayfasına gidip ziyaret ettim ve resimlere yorum bıraktım.
Bunları niye anlatıyorum, benim blog arkadaşlıgı nasıl olur kavramını vurgulamaya çalışıyorum.
Sadece Rozi Rozsika arkadaşım değil. Bir başka arkadaşım, mizah zekasını, espiri yetenegiyle birleştiriyor ortaya çok güzel şeyler, çıkartıyor. Diger arkadaşlarım sayfalarında dini yazılar hazırlayıp paylaşıyor, keyifle okuyorum, başka bir arkadaşım yazdıgı güzel şiirleri paylaşıyor, gene diger arkadaşlarım uzman oldukları meslekle ilgili yazılar hazırlıyor, bazı arkadaşlarımda günlük yaşamlarından kesitleri kendi uslüpleri ile anlatıp paylaşıyor. İşte arkadaşlar blog arkadaşlıgı bence böyle olmalı.
Ve bu sabah bloguma baktım neler var neler yok diye gene hoş bir süprizle karşılaştım Rozi arkadaşım hiç ayırım yapmadan bütün blog arkadaşlarına, kendi Türkçe şivesi ile şiir göndermişti. Bu da çok hoşuma gitti ve bu güzel şiiri, blogumda şiir köşeme alıyorum.
 
Arkadaşlar
Bir gülümseme arkadaşları,
Kalp, cesur, korkmayın eğer o
Arkadaş alkış,
Övünmek bir hedef almak.
Bir dost eli olarak
Eğer düşüp, çek
Bu keşiş hayalini,
Size tetikte ne arıyorlardı.
Bir arkadaşım bir gözyaşı damlası
Eğer sonbaharda ne ile’s
Bu keşiş’s elmas zırh,
Savaşta sizi savunmak.
Bir arkadaşa bir kahkaha,
Görür ki, bir ıhlamur,
Bir gül bir arkadaş,
Bir Bush açın.
Bir yıldız bir arkadaş,
ile gece, afsunlamak
Bir dost sesi, In
Ne her yerde duyuyorum.
Bir kız bir arkadaş
Yangın dans dışında, kimden
Bir arkadaşınızın Bellek,
Ne őrzöl kalp.
Bu keşiş bir adam, bir
Ve bazen, bir hata yaparsanız
Ancak, eğer yoksa,
Eksik olan hissediyorum!

Ne zaman yalnız kalp ve darlık
Ben, yeri bulamıyor
sen, barış sözcüğü anlamak
Ne güzel bir gerçek arkadaşım!

Dünyanın En dostluk, yok gerektirmez
bir şey: samimiyet dışında!
Sadece bu, ama bu yeterli değildir.

"Bu dostluk parlaklık ve uzatılmış el, değildir
tatlı bir gülümseme ve iyi şirketlerin keyfi sağlar.
Bu bir manevi ilham kimden doğar
Anladım ben keşfetmek birisinin
in ve güven inanmak istiyor. "
*******************
R.W. Emerson,
*******************

ROZİ ROZSİKA arkadaşıma yaptıgı bu güzel süpriz için teşekkür ediyorum. Bu güzel şiir blogumda hatıra olarak kalsın.
Bunu söylememe gerek yok biliyorum ama tekrarlayayım. Bütün blog arkadaşlarımı hiç ayırım yapmadan seviyorum.  
Tüm arkadaşlarıma saygılar, sevgiler gönderiyorum.
 
Not : Resimler  http://www.el-aziz.net. ten alıntıdır. 
Kategoriler:Şiir köşem
  1. iipek
    14 Temmuz 2009, 16:24

    sevgili alp onaran bizde seni seviyoruz falla bilaa bak :=)

  2. ayça
    15 Temmuz 2009, 08:35

    Kucak dolusu sevgiler ..

  3. metin
    15 Temmuz 2009, 08:49

    bizde seni seviyoruz alp abi

  4. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    17 Temmuz 2009, 16:34

    Bir insan kendisi nasıl ise çevresine çevreside ona öyledir bence demekki sen arkadaşlarının sevgisini hak edecek kadar mükemmel bir insansın ki onlarda bunu anlayıp seni kırmıyorlar ve seni çok seviyorlar arkadaşım sevgiyle kal

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

