Anasayfa > Şiir köşem > GÜZEL BİR ŞİİR

GÜZEL BİR ŞİİR

Çiçek bahçesine güller ektim,
Ektiğim güleri kopardılar,
Beni kalbimden incittiler,
Ben ne gül kopardım nede çiçek,
Ne kalp kırdım nede insan üzdüm,
Ne güçsüz ezdim ne de çocuk üzdüm,
Toprak üstüne bina kurdum,
Öksüze evsize yuva yaptım,
Sevgiler uğruna güller ektim,
Büyük bir sabırla sevgi besledim,
Aşkı bulmak için,
Diyar diyar dolaştım,
Sevgi yollarında gezmekle,
Ne engeller aştım,
Sonunda insana ve,
Aşka ulaşan,ben oldum,
Ektiğim güller yeşerince,
Çiçek bahçesinde kendimden geçtim..
 
Yazan : Ela ÖNCE , Arkadaşıma bu şiiri benle paylaştıgı için teşekkür ederim. Herkese sevgiler, saygılar gönderiyorum..
Kategoriler:Şiir köşem
  1. iipek
    18 Temmuz 2009, 10:12

    çok güzel vede anlamlı bir şiir olmuş paylaşım için teşekkürlr sevgili alp onaran🙂

  2. ayça
    19 Temmuz 2009, 07:52

    Bakıyorum blogun tam bir çicek bahçesi olmuş..:)) ama şiir çok güzel hoşuma gitti…sevgiler gönderdim…

  3. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    19 Temmuz 2009, 13:31

    Şiir çok güzel paylaştığın için teşekkürler benim de kalbimde bir gül bahçem vardı ama kopardılar bir bir kuruttular gülleri taş duvarlar aldı güllerin yerini umarım senin güllerin her aynı güzelliğinde kalır ömrün boyunca güler gül yüzün hayırlı günler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

