Anasayfa > Seyahat > BİLECİK KENT ORMANI

BİLECİK KENT ORMANI

Bu hafta sonunu da Ormanda piknik yaparak değerlendirdik, bu bakımdan şanslıyız , Şehir yaşantısı ve köy yaşantısını , doğa ile iç içe olabilmeyi yani hepsini bir arada yaşayabildiğim bir şehir Bilecik. Tek kusuru ufak yer olması ve çok sakin olması,İnsanları çok iyi arkadaşlık dostluk ilişkileri çok güzel ama sosyal faaliyetler yok denecek şekilde az, İstanbul’daki hareketli yaşantımdan sonra bazen bu şehirde yaşayamıyacagımı düşünüyorum. 
Hafta sonu ormana piknige gittik, bakalım kimler var kimler yok dedim ama maalesef hafta sonu olmasına ragmen üç beş yabancı aile gelmiş piknik yapıyor, koca orman cay bahçesi, piknik alanı bomboş. Büyük şehirde yaşayanların arayıpta bulamadıgı ortam bizde ise böyle bir yerin yüzüne bile bakan yok. Böyle bir yere gelmek için parayada ihtiyaç yok, fiatlara şöyle bir göz gezdirdim, çok uygun bence Gözleme 2.-Lira, Ayran 1.-Lira, Çay 0,75 Kuruş. Hatta çay bahçesinde de oturmaya gerek yok, piknik alanında gidip otur, o gün evde ne yenecek içilecekse al yanına burda ye iç, bedava piknik yap.
 
Ve bizimkilerin yüzüne şöyle bir baktım ip  atlıyorlar, top oynuyorlar neşe içinde kahkakalar atıyorlar, yani mutlular. Zaten yüzlerindeki o mutluluk ifadesini görünce benimde keyfim yerine geldi. Tabi ben doğru solugu spor aletlerinde aldım, iyice yorulana kadar hepsini de denedim. İyice yoruldum ama bir haftalık da okjisen ihtiyacımı da depoladım. Hepimizin yüzüne can geldi kan geldi. 
Akşam eve döndüğümüzde hepimiz yorgunluktan hışır gibi bir yerlere serildik ama iyi bir hafta sonu geçirmiştik ve mutluyduk.
250 yaşındaki agacı ve günlük 40 kişinin oksijenini temin eden agacı merakmı ediyorsunuz, O zaman gelin Bilecik Kent Ormanı foto albümüne beraber bakalım.
Hepinize neşeli mutlu bol kahkalı bir hafta dilerim. Şimdilik kalın sağlıcakla.
Kategoriler:Seyahat
  1. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    20 Temmuz 2009, 12:05

    Sen çok şanslısın arkadaşım ne güzel mutlu olmasını biliyorsun kendini eğlendirmeyi hayattan zevk almayı biliyorsun bazen seni kıskanıyorum desem yeridir ailenle vakit geçirmen hem kendine hem onlara zaman ayırmayı bilmen çok hoşuma gidiyor ben senin gibi yapamıyorum eve kapandım odamdan çıkmıyorum ne bir mutlu ailem var ne bende yaşama hevesi var seni böyle mutlu görünce bende mutlu oluyorum inan ki çünkü sen çok iyi bir insansın bana göre sana ve ailene güzel bir hafta dilerim sevgiyle ve mutlu kal

  2. ayça
    21 Temmuz 2009, 13:42

    buraları ne kadar güzel yerlermiş,işte şimdi seni gıpta ettim. sevgiyle kal canım

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

