Anasayfa > Yiyecek ve içecek > LOKMAN AKTAR / ESKİŞEHİR

LOKMAN AKTAR / ESKİŞEHİR

 
Akdenizli olmamız sebebiyle evimizin mutfagıda bol çeşitli, bol baharatlı, zeytinyağlı, yeşilliği bol zengin Akdeniz mutfagının özelliklerini taşımaktadır. Tabi bu hergün böyle yiyip içmek anlamında değil. Evet evimizde ağırlık Akdeniz mutfagı özelliğinde bol çeşitlilikte ama ev hali yeri geliyor çorbaya, makarnaya talim ediyoruz. Yeri geliyor etlisi sütlüsü soframıza geliyor. Akdeniz mutfagı deyince aklımıza bol baharat geliyor. Bizde de yemeklerde orta acılıkta bol baharat kullanılır. Tabi ki de hal böyle olunca baharatcıya sık sık yolumuz düşüyor.
 
Bu sefer Eskişehir gezimizde bir baharatcıya rastladım ki sormayın benim arayıpta bulamadıgım yer desem doğru olur. Hem baharat çeşitleri çok, hemde taze, bende evin baharat ihtiyaclarını burdan aldım ,boş durmadım dükkan sahibinden izin isteyip bol bol da resim çektim. Ve arkadaşlar ben bu dükkanın temizliğine ve hijyen kurallarına uymasına hayran kaldım. Her şey cam kavanozda ve agzı kapalı heryer pırırl pırıl tertemiz ve çalışanların elinde eldiven. Bu Eskişehir’deki lokman aktar benden tam on puan aldı. Bu baharatcıyı foto albümüne alayım. Hiç olmazsa bu işletmeye bu şekilde teşekkür etmiş olayım. Hepinize iyi haftalar dilerim.   
Kategoriler:Yiyecek ve içecek
  1. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    20 Temmuz 2009, 21:27

    Bence sen mükemmel olduğun için herşeyin güzeli iyi olanı çıkıyor karşına çok neşeli bir insansın her isteğin herzaman olur inşallah arkadaşım hayırlı geceler

  2. hale
    20 Temmuz 2009, 21:32

    alp bey bu blog girdisine bir de güzel bir yemek ekleseydininiz bence süper olurdu

  3. ayça
    21 Temmuz 2009, 13:49

    evet evet yemek tariflerinide bekleriz,bakalım akdeniz mutfagında neler varmış ögrenelim,:) sevgiler gönderdim

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

