Anasayfa > Sağlık > BAKIMLI KAŞLAR

BAKIMLI KAŞLAR

MALZEMELER :
1 Limonun suyu
1 servi kozalagı
5 adet kuru lavanta çiçeği
5 adet çam tomurcugu
1 tutam biberiye
 
HAZIRLANIŞI VE KULLANILIŞI:
Servi kozalagı havanda dövüldükten sonra tüm malzeme 1 litre suya konur ve kaynatılır. Elde edilen bu su süzülerek bir şişeye alınır. Bu karışımla kaşları günde bir kez yıkamak koyu renkli ve dolgun olmalarına yardım eder.
 
Denemek isteyen arkadaşlar sorumluluk kabul etmiyorum şimdiden söyleyeyim.Gülümseme
 
Birde dikkatimi çeken hanımların ne kadar çokta böyle teferruatlı işleri varmış hayret ettim. Dudak bakımından tutun da,saç toniği,saç boyaları,vücut nemlendiricileri, bitkisel banyolar,salatalık maskesi,ipeksi cilt vs. vs. böyle uzayıp gidiyor.Yani sırf bunları yazsam çizsem bana bir senelik malzeme çıktı demektir. Merak ettiğim hanımlar gerçekten bütün bunları yapıyorlar ve uyguluyorlar mı acaba, eger cevabınız evet ise, işiniz çok zor benceAçık ağızlı
 
Kaynak ve resim : Hürriyet yayınları Dr.Cenk Durmuşkahya
Kategoriler:Sağlık
  1. SL
    29 Temmuz 2009, 22:10

    Siz sadece bayanların mı böyle olduğunu düşünüyorsunuz Alp amca🙂 esas bakımı erkekler yapıyor… bir araştırın isterseniz spa salonlarını… estetik merkezlerini… güzellik salonların bile artık unisex( bay/bayan) olduğunu…. bence bunları bir daha düşünün…. kadınların işimi zor yoksa erkeklerin mi ? Selamlar…

  2. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    30 Temmuz 2009, 02:25

    Bu yazıda diğerleri gibi güzel ama benim ihtiyacım olmadığını düşünüyorum bu tip şeylere ya sizce alp bey sizce benim ihtiyacım varmı? ben bu saydıklarınızın hiç birini uygulamadım daha bir de denemeden yazmışsınız bence bir deneyin bakalım sizin kaşlar nasıl olacak daha sonra belki ihtiyaç duyarsam bende denerim ayrıca şimdi erkekler bakım konusunda kandınlardan çok daha ilerdeler unutmayın şimdilik by

  3. ayça
    30 Temmuz 2009, 11:26

    Sen gerçekten çok ilginç bir adamsın..:))) by by

  4. MAVİ
    30 Temmuz 2009, 18:37

    buda ılgınc ama guzel ve etkılı bırsey olduguna emınım saygılar……..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

