Anasayfa > Haberler ve politika > HANIMLAR 5 – 0 GALİP

HANIMLAR 5 – 0 GALİP

Blogumu küçük bir analizden geçirdim. Ne yapıyorum ne yapmam lazım kimler blogumu daha fazla ziyaret ediyor diye..Gördüm ki 4,935 defa bolgum ziyaret edilmiş ve sadece beş bay arkadaşım yorum yazmış buna karşın otuzbeş hanım arkadaşım yorum yazmış… Baylar nerdesiniz bakalım…
Bakın kadın erkek eşitliği dediniz, eşitliği bir kenara bırakın mağluğ duruma bile düştük..Tabi bu işin şaka kısmı yorum yazan arkadaşlarım da, yazmayan arkadaşılarım da sağolsunlar. Yalnız hal böyle olunca, ben de blogumda hanım arkadaşları ilgilendiren konulara agırlık vermeye karar verdim. Bu demek degildir ki hiç mi maçtan futboldan konuşmayacagız, konuşacagız tabi heleki Fenerbahçe galip geldiği haftalar benim dilimden kurtulamazsınız. Beşiktaşlı ve Galatasaraylı arkadaşlara sesleniyorum özellikle…
Bloguma neler yazacam konusuna gelince yo..! bu konuda ip ucu vermem, biraz merak edin bakalım.
Hepinize sağlıklı günler dilerim..
 
Not: Resim alıntıdır.
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. Unknown
    29 Temmuz 2009, 15:34

    Yoksa fener bahçelimisiniz bu yazınızdan öyle anladım bende fener bahçeliyim sizinde aynı takımda olmanız hoşuma gitti…:)bu arada evet yazılarınız bayanlar tarafından daha çok okunuyor gibi iyi günler arkadaşım umarım yorumlarım rahatsızlık vermez

  2. hale
    29 Temmuz 2009, 17:14

    evet alp bey heralde fenerlisiniz ama bende beşiktaşlıyım ne olacak şimdi

  3. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    30 Temmuz 2009, 02:39

    Tabi bayanlar daha çok yorum yazar çünkü şöyle bir bakınca bloğunda genelde bayanlara özgü şeyler var bu konuda erkekler ne yapsın dimi en neyse bu arada fener bahçeli olman süper en azından bu konuda kavga etmeyeceğiz seninle alp bey ….:)

  4. hesap kapatıldı______
    03 Ağustos 2009, 05:33

    yazılarınız ve yorumları okurken cok keyıf aldım:D bu arada bende BEŞİKTAŞlıyım :))

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

