Anasayfa > Haberler ve politika > BU SABAH BAŞIMA GELENLER

BU SABAH BAŞIMA GELENLER

Bu sabah oldukca neşeli, bol kahkahalı bir sabah oldu benim için. Ama aynı şekilde güne neşeli devam edemiyeceğim herhalde, bahçemde daha çok minik bir kırlangıç yavrusu buldum. Uçamıyor ve gögüs kısmında tüyleri kanlanmış belliki yaralanmış ve sol ayagını kullanamıyor. Hemen bir karton kutu içinde eve aldım, biraz su içirmeye çalıştım. Veteriner bir arkadaşım var şimdi onun yanına götürecem bakalım bişiler yapabilecekmi. Ben bu minik kuşun yaşamasını ve tekrar uçup annesine kavuşmasını istiyorum.Eger aksi olursa üzülürüm. 
Gelişmeleri tabiki blogumda yazacam merak etmeyin. Şimdilik kalın sağlıcakla..
 
Foto : herzamanki gibi tabi alp 
 
EK NOT : Arkadaşlar bütün elimden geleni yaptım ama bu sabah yavru kırlangıçın kutusuna baktıgımda maalesef..Üzgün Zaten veteriner arkadaş ta söylemişti yaşamıyacagını ama ben belki diye ugraştım…olmadı..Kafası karışmış Bu güzel yavru kuşun resmini sevimli hayvancıklar albümüne gönderiyorum hatıra olarak kalsın….
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    30 Temmuz 2009, 10:56

    Bu yazdığına çok üzüldüm çünkü kuşları çok severim ama onu sen bulduğun için çok şanslı bence umarım eskisi gibi olur ve yeniden uçmaya başlar bende bir kuş olsaydım ne güzel olurdu uçmak isterdim özgürce ama düşünüyorumda ben insan ken bile özgür değilim acı hüzün dert keder çile gibi avcılar sarmış etrafımı birde kuş olasam daha uçmadan vurulurdum heralde neyse umarım iyi olur ve yeniden uçar şimdilik iyi günler by by

  2. ayça
    30 Temmuz 2009, 11:25

    ayyy ne kadar sevimli inşallah iyileşir ve tekrar uçar, sevgiler canım

  3. iipek
    30 Temmuz 2009, 12:08

    çok üzüldüm inan sen çok duyarlısın ve şanslısın.Bİr veteriner arkadaşın var ve bu yaralı kuşu iyileştiriceksini inşallah.sevgiler..

  4. SL
    30 Temmuz 2009, 13:42

    Bu yazınız bana staj yaparken şahsen yaşadığım bir olayı anımsattı🙂 Yumurtasını çıkartamadığı için, onu alıp veteriner fakültesine götürmüş,doğumunada yardımcı olmuştum diger ekiple birlikte…Bende bir kuşun ciciannesi olmuştum🙂 Umarım en kısa zamanda sıhatine kavuşur bu minik kırlangıç yavrusu.Selamlar…

  5. eda
    31 Temmuz 2009, 11:34

    Bu kadar insancıl olmanız,alkışlanmaya değer doğrusu.bravo içinizdeki kaybolmamış insani duygular için size.

  6. eda
    31 Temmuz 2009, 11:34

    Bu kadar insancıl olmanız,alkışlanmaya değer doğrusu.bravo içinizdeki kaybolmamış insani duygular için size.

  7. asuman
    01 Ağustos 2009, 10:42

    olacakların ve kaderin önüne hiç bir zaman geçemiyoruz değil mi?ama bu sizi yıldırmasın bu yaptığınızın mükafatını ALLAH’IM o küçük kırlangıç kuşunu iyileştirmişsiniz gibi verir inşallah yüreğinizden iyilik hiç eksilmesin o değerli yorumlarınız içinde yürekten teşekkür

  8. iipek
    01 Ağustos 2009, 10:57

    SEVGİLİ ALP SEN ELİNDEN GELENİ YAPTIN AMA OLMAYINCA OLMUYOR..hEPİMİZİ ACINI VE HÜZNÜNÜ PAYLAŞIYORUZ..ALLAH BİRDAHA GÖSTERMESİN DİYORUM SEVGİYLE KAL

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

