Anasayfa > Seyahat > BİLECİK NERESİ VE NERDE..?? İŞTE BURASI

BİLECİK NERESİ VE NERDE..?? İŞTE BURASI

Bilecik’te yaşamak güzel hem köy hayatını, hem şehir yaşantısını, hemde doğa ile içiçe yaşayabiliyorum. Büyük şehirlere de yakın olması bu küçük şehiri biraz daha yaşanabilir yapıyor.
Ve bu haritayı bana göndererek güzel bir süpriz yapan arkadaşım AYLA AYLA çok teşekkür ederim. Bende naptım biliyormusunuz gözlerimi yumdum ve parmagımı haritaya dokundurdum. Ve gözlerimi açtım. Parmagım nereyi gösteriyordu dersiniz..? Pazaryeri’ni..:)) Bende bu hafta Pazaryeri’ni gezmeye karar verdim…
Arkadaşıma bu güzel süpriz için teşekkür ederim..Hepinize sevgiler saygılar gönderiyorum…
 
Harita : ayla ayla arkadaşımın hediyesidir.
Kategoriler:Seyahat
  1. ayla
    04 Ağustos 2009, 09:02

    selamun aleykum beyendiginize sevindim teşekkurler selametle kalın.

  2. ayça
    04 Ağustos 2009, 09:11

    çok şanslısın çok güzel bir yerde yaşıyorsun, bence İst.hiç gelme artık İst.çekilmiyo.sevgiyle kal canım.

  3. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    04 Ağustos 2009, 11:48

    Bencede büyük şehirler de yaşamak çok sıkıcı çekilmez oldu artık insan bazen boğulacak gibi oluyor sen çok şanslı sın güzel bir yerde yaşadığın için hayırlı günler dilerim sevgiyle kal byy

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

