Anasayfa > Yiyecek ve içecek > ORGANİK DOMATESLERİM

ORGANİK DOMATESLERİM

Nihayet organik domateslerim kızarmaya ve olgunlaşmaya başladı.Köylülerden aldıgım fideler fazla değil sadece on kök domates diktim,  etrafına da bir kaç çarliston ve sivri biber diktim. Hepside artık toplanacak hale geldi. Görünüm olarak harika duruyorlar ,çok merak ediyorum acaba tadı nasıl.
Bu sabah bahçeye çıktım, hem domateslerimi suladım hem de olanları topladım. Sabah kahvaltıda yiyecem ve tadına bakacam. Hiç bir tarım ilacı yok. Hiç bir ziraai gübre vs yok. Sadece çiçek açtıklarında bir defa ilaçlamıştım. Tamamen doğal olarak yetiştirdim domates ve biberlerimi. 
Ve organik domateslerim soframızda. Bu kadar harika lezzette domates olacaklarını pek tahmin etmiyordum ama yanılmışım. İnce kabuklu içi tamamen dolu, beyaz damarlar yok, yumuşak ve sulu. Keserken bile domates kokusu yayıldı etrafa. Tadı ise harika.Yani kısaca hakiki domates işte bu. Artık her sabah kahvaltı için bahçemden bir domates koparacagım.
Keşke imkan olsada herşeyin organik olanını bahçemde yetiştirebilsem. Aslında bu konuda şanslıyım civar köylere gidip doğal olarak yetiştirilmiş meyva ve sebzeyi köylülerden taze olarak alabiliyorum. Mesela bu hafta Pazaryerine gidecem bize 1/2 saat uzuklıkta bir yer ve bu gezimi blogumda sizlerle paylaşacagım.Bakalım ordan neler alacam.
Şimdilik kalın sağlıcakla…Ve tüm arkadaşlarıma iyi hafta sonları dilerim.
Kategoriler:Yiyecek ve içecek
  1. iipek
    07 Ağustos 2009, 14:53

    alp sen naptın ya valla içim gitti ya şimdi güzel ce tuzlayacaksın ısırcaksın offff alp ya bu bize yapılmaz arkadaşım bizi yer biri bakar kıyamet ondan kopar az kaldı kıyamet kopacak ben uyumam bu gece bu doöatesler rüyama girecek alacağın olsun hemi alp🙂

  2. ayça
    07 Ağustos 2009, 15:39

    Çok şanslısın ki böyle bahçe ile de ugraşabiliyorsun, artık bizde gelsek ikram edersin bu organik domateslerden herhalde..:))) sevgiler gönderdim.

  3. fulya
    07 Ağustos 2009, 16:51

    Alp bey nefis görünüyor buradan eminim tadıda güzeldir. annemde sizin gibi bahçede sebze yetiştiriyor ama malesef biz gittigimizde yiyebiliyoruz malum uzaklık .ama size bir tavsiyem var köy yumurtasıyla bir güzel menemen yapsanızda biz tüm dostlar gelip afiyetle yesek hatta birazda kışlık konserve yapsak ne dersiniz….

  4. hale
    08 Ağustos 2009, 17:54

    çok güzel gözüküyorlar alp bey afiyet olsun

  5. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    10 Ağustos 2009, 00:39

    Yani bir seyide bilmesen olmaz demi bir domates yetiştirmediğin kalmıştı onuda yaptın hem çok geziyor hem ailesi ile vakit geçiriyor hem bahçeye vakit ayırıyor sen ne marifetli bir insansın of ben seni iyice kıskandım yani neyse yinede afiyet olsun yarasın🙂🙂 iyi geceler bakem

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

