Anasayfa > Sağlık > KÖTÜ BİR GÜNÜM ve HASTANE ZİYARETİM

KÖTÜ BİR GÜNÜM ve HASTANE ZİYARETİM

Bu hafta çok hareketli, çok kötü başladı, geçen hafta kızımı doktora götürmüştüm. Bir sürü tahlil verdi ve dün tekrar doktorumuza tahlilleri götürdügümüzde doktor, kızım için ameliyata karar verdi. Öyle önemli bir ameliyat değil ama genede insan evladına üzülüyor işte. Bu sabahta hazırlandık kızımı hastaneye yatıracagız ve ameliyat olacak. Sabah evden çıktık. Bizimkileri arabaya bindirdim. Ben de dün akşam arabanın altını vurmuştum, gündüz gözüyle bir bakayım bir şey varmı diye egildim arabanın altına bakıyorum. Tam bu sırada kızım kapıyı açmasıyla kapı suratıma küt diye çarptı ama nasıl biliyormusunuz, hiç sormayın sanki beynimde yıldızlar uçuştu. Kafası karışmış 
Bir anda ne oldugunu anlamadım, her taraf kan oldu üstüm başım gömlegim kan içinde kaldı. Kaşım boydan boya yarılmıştı. Çocukta korktu beni öyle görünce. Sabah sabah şu olanlara bakın.Görünmez kaza bu olsa gerek. 
Kısaca kızım ameliyat için hastaneye ben de acil servise mecburi bir ziyaret yaptık. Üzgün
Yüzümün resmini de çektim bloguma koyacaktım ama ıyyy çok acaip görünüyor. sol gözüm şiş ve mor kaşımda kocaman bantlı bir sargı bezi .Vazgeçtim ve resmi kaldırdım, beni bu halde görmeyin. Gülümseme
İşte arkadaşlar aksilik geldimi hep böyle üst üste geliyor. Genede çok şükür ki, bu görünmez kazayı ucuz atlattım. Tüm arkadaşlarıma kazasız, sağlıklı neşeli günler dilerim. 
Kategoriler:Sağlık
  1. kumsal
    12 Ağustos 2009, 09:21

    Alp Bey, ikinize de çook çok geçmiş olsun.Verilmiş sadakanız varmış.ALLAH beterinden saklasın.! Bir an önce iyileşmeniz dileğiyle….

  2. Nehir
    12 Ağustos 2009, 09:52

    Alp bey, size ve kızınıza, büyük geçmiş olsun. ALLAH başka rahatsızlık vermesin. Sizlere açil şifalar diliyorum.

  3. fulya
    12 Ağustos 2009, 11:25

    AY olanları şimdi okudum .Gerçekten çok üzüldüm bence biraz sadaka verseniz diyorum .sadaka müsibetleri def eder ömrü uzaltır ikinizede çok büyük geçmiş olsun .ALLAH acil şifalar versin ….. GEÇMİŞ OLSUN….

  4. MAVİ
    12 Ağustos 2009, 17:50

    gecmıs olsun alp bey kaza gelıyorum demez ıste nyse allah acıl sıfalar versın……

  5. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    13 Ağustos 2009, 16:24

    Bunu okuyunca çok üzüldüm ama hayat işte her an herşey yolunda gitmiyor mutlaka insanı üzecek olaylar oluyor Size geçmiş olsun diyor Allahtan acil şifalar diliyorum Allahım sizlere hayırlı sağlıklı sıhatli bir ömür nasip eylesin bununla geçmiş olsun diyorum Allah daha kötüsünden korusun sizleri iyi akşamlar

  6. deniz yıldızı
    14 Ağustos 2009, 05:27

    merhaba yazınız ilgimi çekti .hayat bu kaza geldimi üst üste gelir allah çok şükürki ucuz atlatmışsınız allah bundan kötü etmesin dünyanın en tatlı varlıgı olan kızınıza acil şifalar diliyorum .Buarada CUMA nız hayırlı ve mübarek olsun saygılarımla

  7. ....yakamoz
    14 Ağustos 2009, 14:44

    Rahman ve Rahim olan Allahın adıyla….Blogumu ziyaret etmeniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler bende kızınıza ve size geçmiş olsun diyorum inşallah durumunuz daha iyicedir Rabbim beterinden saklasın selam ve duaile adaşım🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

