Anasayfa > Sağlık > BİLECİK DEVLET HASTANESİ

BİLECİK DEVLET HASTANESİ

Günlük yaşantımızda çevremizde tek tük hasta görüyoruz. Fakat hastane içine girdiğimizde manzara oldukca üzücü, yüzlerce hasta derdine şifa arıyor. Çoluk çocuk, yaşlı her yaş seviyesinde hasta var, hele ki o minik bebekleri görünce insanın yüregi burkuluyor.Tüm hastalara acil şifalar dilerim.
Bizim de bu haftamız hastanede geçecege benziyor. Hem ameliyat olan kızımı ziyaret, hemde benim kaşıma pansuman için sık sık hastaneyi ziyaret edecegiz anlaşılan.
Yalnız bir şey dikkatimi çekiyor Bilecik Devlet Hastanesinde çok büyük değişiklikler olmuş. Her yer pırıl pırıl tertemiz. Doktorundan, hemşiresine, hastabakıcısına kadar hepsi çok nazik ve güler yüzlü davranıyor. Tüm işlemler bilgisayar üzerinden ve beklemeden çok seri bir şekilde yapılıyor. Kullanılan ekipmanlar son sistem. Yani gördüğüm o ki. Hastanemiz bir çok ileri düzeydeki hastaneyi geride bırakıyor.Aslında böyle olmasıda gerekiyor.
Bu arada kızım da ameliyat oldu, gerçi çok basit bir ameliyat ama. İşte narkoz ve bıçak altına yatmak kolay değil. Bu gün ziyaret ettiğimde o ilk gün yüzündeki korku ve endişe kaybolmuş etrafına gülücükler dağıtıyor. İnşallah iki güne kadar taburcu olacak.
Bende bu arada boş durmadım. Doğru Edebali Türbesini ziyaret ettim. Zaten başımıza bir müsibet gelmeyince böyle yerlere ziyaret aklımıza gelmiyor.
Fakat çok güzel bir ziyaret oldu. Hem Yüce yaratıcıma dua ettim. Hem orda yatanlara hemde tüm rahmetli olmuşlarımıza dua ettim.İçim ruhani ve rahmani duygularla doldu. Tabi bu arada bol bol da resim çektim. Bir daki postta türbe ziyaretimi anlatacagım ve resimleri sizlerle paylaşacam. Bu günlükte bu kadar arkadaşlar kalın sağlıcakla…
Kategoriler:Sağlık
  1. ayça
    16 Ağustos 2009, 10:08

    Geçmiş olsun çok üzüldüm,tugceyi benim için öp. acil şifalar dilerim ikinizede,sevgiler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: