Anasayfa > Yiyecek ve içecek > RAMAZAN ALIŞ VERİŞİ

RAMAZAN ALIŞ VERİŞİ

Ramazan ayı, oruç ayı geldi gelecek derken, oruca başlamamıza çok az bir zaman kaldı. Öncelikle bu ramazan ayına da,bizleri sağlık içinde ulaştırdığı için Yüce Yaratıcıma binlerce şükür olsun…Haliyle eve, birazda gıda alış verişi yapmak lazım ama şöyle orta halli fazla aşırıya kaçmadan. Nede olsa oruç tutacagız biraz daha farklı, biraz daha kaliteli olsun soframız diyoruz.
Alış verişten önce bizim burdaki marketleri bir bir dolaştım. Benim huyum böyle önce dolaşırım fiatlara bakarım ve nerde kampanya, hangi malda ne kadar indirim var önce kontrol ederim. Sonra da, önceden hazırladıgım, listeye göre alış verişimi yaparım.
Mümkün oldugunca ambalajlı, katkı maddeli ve donuk ürünlerden kaçınsamda, bize seçenek bırakmamışlar,herşeyi ambalajlamışlar ve bozulmasın diye bir sürü katkı maddesi eklemişler veya dondurulmuş ürünler raflarda yerini almış.
Gıda alış verişinde, hiç bir zaman aman ucuz olsun demem, çok pahalısını da almam, benim alacagım doğal olacak, katkı maddesi olmayacak,donuk olmayacak ve orta kalitede olacak..Ve de özellikle de yerli üreticinin malını tercih ediyorum. Ne kadar da dikkatli alış veriş yapsamda, aldıklarımda o eski tat, o eski lezzet yok. Yani aldıklarım içime sinmiyor, ben gene iyisimi yakın köylerin birine gidip, bakliyat cinsi kuru erzagımı köylü kardeşlerimden alayım.
Hepinizin Ramazan Ayı şimdiden mübarek olsun. Yüce Yaratıcım hepimizin tuttugu oruçları kabul etsin…Amin..
Arkadaşlar bundan sonraki postumda sizi Osmaneli’ne götürecem, orda tarihi konakları gezecegiz, daha sonra ki postumda da bir arkadaşımın nişan törenine gidecegiz, hep beraber. Benden ayrılmayın.
Şimdilik kalın sağlıcakla…
 
Not: Resimler cep tlf.ile çekildiği için pek iyi çıkmadı. ama fotolar gene tabi ki Alp..:)))
Kategoriler:Yiyecek ve içecek
  1. fulya
    17 Ağustos 2009, 21:28

    MAŞŞALLAH DİYORUM SİZE NE KADAR HIZLI VE DİNAMİKSİNİZ BÖYLE HIZINIZA YETİŞEMEZ OLDUK…BEN SİZE ŞİMDİDEN HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.ALLAH İBADETLERİNİZİ KABUL ETSİN ..HE BU ARDADA GEZMEYE DAVET EDİYORSUNUZ BEN ÇOKTAN HAZIRIM HADİ GEZELİM BAKALIM SİZDE SAGLICAKLA KALIN ALP BEY………

  2. ahmet
    18 Ağustos 2009, 22:48

    HER NE KADAR FAZLA NET’ E G0REMESEKTE G0RD00MDE S0Z0DE Z0YARET ED0YORUM. S0Z0N VE KIZINIZ 0�0N GE�M0^ OLSUN D0YORUM. S0ZE VE NEZD0N0ZDE T�M 0SLAM ALEM0NE HAYIRLI RAMAZANLAR D0L0YORUM. SELAMETLE…

  3. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    20 Ağustos 2009, 21:04

    Keşke herkes senin gibi her şeyden zevk ala bilse sen öyle bir insansınki herşeyi kendine göre yapıp her şeyde ayrı bir zevk bula biliyorsun seni hep kıskandım biliyorsun bunu senin kadar mutlu olmak isterdim ama hayat işte hayatın her günü zehir bana neyse iyi geceler alp

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

