Anasayfa > Seyahat > OSMANELİ GEZİMİZ

OSMANELİ GEZİMİZ

Osmaneli’ne aslında düğüne gitmiştik. Biraz erken gidip bu güzel şirin ama ufak yeri gezme imkanımız oldu. Burda ilk dikkatimi çeken tarihi konakları oldu,Bir çoğu restore edilmiş ve kullanılıyor. Sanki tarihin içinde yolculuk ediyormuş hissine kapılıyor insan. Çok isterdim böyle bir tarihi konaga sahip olmayı. Tabi ben boş dururmuyum, bir çok resim çektim.Resimleri Osmaneli Tarihi Konaklar albümüne gönderiyorum sizlerle paylaşmak için.
Bu gezide biraz yorulduk,hemde acıktık. Bizim grup başladı yemek yiyecegimiz bir yer aramaya, tam bu sırada karşımıza bir mantı evi çıkmazmı bizimkiler hurra mantı yemege, tabi ben içimden yandım dedim. Mantıcı lüks bir yere benziyor, böyle yerlerde hep fatura benim önüme gelir, ne yapalım başa gelin çekilir. Gene masrafa girecegiz artık. Gidelim dedim çaresiz.:(  Mantıcıya gittik..:(  Mantıcının önüne geldik ki… mantıcı kapalı..:) ben içimden bir OH BE çektim..:) Arkadaşlar benim kalbim temiz işte görün, masraftan kolayca kurtuldum. Şimdi sıra bende, bizim gruba düşün bakalım peşime,dedim, doğru çay bahçesine hepsine birer kaşarlı tost ve ayran. Onlar mutlu ben mutlu..:))
Bu arada tabi ibadetimizi de aksatmadık çarşı içindeki camide namazlarımızı kıldık. Biraz daha gezdikten sonra arkadaşın nişan düğününe gitti. Bizim için hem güzel bir gezi oldu hemde bir güzel eglendik..Ama aklım tarihi konaklarda kaldı doğrusu…
Şimdilik bu kadar kalın sağlıcakla..Hepinize iyi haftalar dilerim…
Fotolar: tabiki foto alp
Kategoriler:Seyahat
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

