Anasayfa > Eğlence > BU KADARDA OLMAZ, süperrr yaa koptum resmennn

BU KADARDA OLMAZ, süperrr yaa koptum resmennn

 
Arkadaşlar bu bana e-post olarak geldi ve ağımda 12 yaş üstü oldugu için yayımlamakta bir sakıca görmüyorum. aynen kopyalıp sayfama aldım. Okuyunca sizde hak vereceksiniz….Hepinize iyi geceler…
 

İletmezsen Ölümü Gör :)))

 

Bu zamana kadar bana zincir e-posta gönderen tüm dost ve arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim;

 

Sayelerinde tuvalet temizlemekte kullanıldığı öğrendiğim kolayı içemez oldum.

 

Aids virüsü taşıyan iğneler kıçıma batar korkusuyla sinemaya gidemez oldum.

 

Deodorantlar kanser yapıyor diye sayelerinde artık bir domuz gibi kokmaya başladım.

 

Telefon hattımı kullanıp bana borç takarlar korkusuyla telefonlara da cevap vermiyorum.

 

İçinden fare ya da fare zehiri çıkar diye hiçbir kutu içeceği içmiyorum.

 

Çok sevdiğim içkime ilaç koyup beni uyuturlar,organlarımı çalarlar ve buz dolu bir küvetin içinde

uyanırım diye bana yaklaşanları da tersliyorum.

 

Neyim var neyim yoksa satıp hastanede yatan ve büyük ihtimalle ölmek üzere olan çocuklara yatırmayı düşünüyorum.

 

Mail listesine katılırsam alacağım söylenen para, bilgisayar, cep telefonu ya da gezileri beklemekten de evden dışarı çıkamaz oldum.

 

Tuz Gölü’ne Konya’nın katkılarından dolayı yemeklerim tuzsuz tatsız.

 

Msn paralı olacak;Adam yeşerecek mi,sararacak mı beklemekten de gına geldi.

 

Excel hala ne zaman emekli olacağımızı da bildirmedi.

 

Bir maili forward etmedim, başıma ne belalar gelecek diye korkuyla beklemekten ruh sağlığımı da

kaybettim.

 

Multipl skleroz olunuyormuş diye diyet ürünleri düşmanıma bile tavsiye etmiyorum.

Yerli malı kullanacağım derken marketlerde barkodu 869 ile başlayan ürünleri aramaktan da gözlerimin

biraz daha bozulduğunu farkettim.

 

Sevgili dost ve arkadaşlarımdan gelen;

‘lütfen okuyunuz’, ‘çok önemli’, ‘aman virüse dikkat’, ‘bilmem kim para dağıtıyor’, ‘en az beş kişiye yolla’, ‘inanmadım ama doğruymuş’, ‘kişiliğini test et’, ‘tıkla para yolla, tıkla yardım et’, ‘bilmemkim seni gözetliyor’, ‘bilmem kime mail at, haddini bildir’, ‘onu yeme bunu ye’ şeklinde başlayan kerameti kendinden menkul, nev’i şahsına münhasır bu mailler sayesinde hep beraber ‘kafayı çizme’ye ne kadar yakın olduğumuzu da müşahade etmiş oldum.

 

ŞİMDİ: Eğer bu maili 60 saniye içinde 1200 kişiye göndermezsen;

Bilesin ki bir kuş sabah akşam kafana sıcacak ve hayatı sana dar edecektir  :-)))

 

Bir Dost…

Kategoriler:Eğlence
  1. fulya
    02 Eylül 2009, 20:33

    AYYYYYY SÜPERRR YAAA ÇOK İLGİNÇ AMA NE DERSENİZ DEYİN BEN ÇOKKKK GÜLDÜM HANGİ AKILLI HAZIRLAMIŞ ACABA PEEEESSSS VALLAA….

  2. ღღŞULEღღ
    02 Eylül 2009, 22:13

    BRAVO VALLAHİ TEK KELİMEYLE SÜPER BİR MAKALE..RESMEN OKURKEN KOPTUM..ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..HARİKASIN..HOŞÇAKAL..

  3. iipek
    03 Eylül 2009, 01:25

    Bunu yazan üstünn zekayı tebrik ediyorum paylaştığın içinde sana tşk ediyprum🙂

  4. hale
    03 Eylül 2009, 12:35

    bu maili yazan arkadaşın şimdiki sağlık durumunu çok merak ettim nasıllar acaba paylaştığınız için çok teşekkürler alp bey

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: