Anasayfa > Eğlence > GÜLMEK İÇİN İLLA BİR SEBEP DİYORSANIZ…!!!

GÜLMEK İÇİN İLLA BİR SEBEP DİYORSANIZ…!!!

Gülmek gerçekten güzel bir şey, gülmek istedikten sonra, mutlaka gülecek bir şeyler bulurum. Mesela arkadaşım ELIZABET‘İN gönderdiği bu resim ilk bakışta bana çok komik geldi ve beni güldürdü. Hem arkadaşıma teşekkür, hemde sizlerle paylaşma adına blogu aldım. Ben resme bakınca aklıma gelenleri nelere güldüğümü yazmıyacam, bunu tamamen sizlerin algılamasına bırakıyorum. Resme bakın aklınıza ilk gelen ne ise doyasıya bir kahkaha atın…Ben öyle yaptım…Tüm arkadaşlarıma iyi geceler dilerim. Günleriniz neşeli bol kahkahalı geçsin…
Kategoriler:Eğlence
  1. iipek
    08 Eylül 2009, 12:45

    ahahahaaaaaaaaaaa :)))))))

  2. metin
    08 Eylül 2009, 13:12

    ALLAH MUTLULUKLARINI DAİM ETSİN TEMENNİYİM BAŞKALARINA

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

