Başlangıç > Hobiler > SAKARYA NEHRİNDE BALIK AVLAMAK

SAKARYA NEHRİNDE BALIK AVLAMAK

Bu hafta sonu gene yollara düştük, niyetimiz Sakarya nehrinde balık avlamak , İstanbul’da balığa çok çıktım ama ilk defa bir nehirde balık avlıyacağım. Akşam iftarada misafir davet ettim. Yakaladığım balıkları yiyecegiz.
Biz teşkilatı kurduk oltalarımızı nehire attık. Bu nehir balıkları da ne kadar kurnazmış yakalamak çok zor, balık geliyor oltaya vuruyor yemi kapıp kaçıyor. Neyse uzun ve zahmetli bir uğraşma sonunda yirmi kadar gümüş balığı avladık,fakat balıklar ufak kimseye yetmiyecek.
Bir çare bulmam lazım. Evet sizin de aklınıza geldiği gibi, yalnız şiişşt bakın bu aramızda kalacak..:) çarşıdan sazan balığı almak zorunda kaldım. Eve geldiğimizde misafirlerden büyük övgü aldım, hiç onlara söylermiyim çarşıdan da balık aldığımı..:)) hepsini ben yakaladım.
Hep beraber harika bir iftar yaptık. Önümüzde ki hafta sonu misafirleride balığa götürmek üzere anlaştık, tutturdular illa bizide balığa götür diye hayır da diyemedim. Mecburen hep beraber çumbur cemaat Sakarya nehrine balığa gideceğiz.
Bakalım bu ufak şakanın sonu nereye varacak, küçük foyam meydana çıkacak en sonunda herhalde…:))) Eh onada bir çare düşüneceğiz artık..:)) Tüm Müslüman arkadaşlarıma hayırlı sahurlar diliyorum.
Fotolar.: Alp foto herzamanki gibi..:)
Kategoriler:Hobiler
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın