Başlangıç > Özel Günler > HAYIRLI RAMAZANLAR

HAYIRLI RAMAZANLAR

Uzun bir aradan sonra tüm arkadaşlarıma merhabalar. Şu sıralar hayatım oldukca hareketli bir sürü olumlu ve olumsuz gelişmeler arka arkaya geliyor. Zaten 2010 senesi başladığından beri hayatım oldukca hızlandı. Şikayetci değilim ama arada sırada öff dediğimde oluyor. Bu aralar radikal kararlar alıp yaşantımı büyük değişiklikler yapmayı düşünüyorum. Mesela Türkiye haritasını önüme alıp gözlerimi kapatıp parmağımı haritaya basacağım. Neresi geldi, İstanbul, İzmir, Antalya veya Adana olabilir bundan sonraki yaşantımı işte orda sürdüreceğim. Tabi Yüce yaratıcımın izniyle inşallah. Fakat daha yapacaklarıma karar veremedim oda bende bir boşluk bir isteksizlik yaratıyor. Kısa süra sonra herşeyin yoluna girecegini zannediyorum. Ben fazla başını şişirmeden sizlerle çektiğim bir resmi paylaşayım.
 
Mûsâ (a.s.) Cenâb-ı Hak ile konuşurken sordu:
Bana, seninle konuşma nimetini bahşettin. Acaba bana verdiğin bu Yâ Rabbi! nimetin benzerini, başka bir kuluna verdin mi?
Bunun üzerine Cenâb-ı Hak: 
Yâ Mûsâ Benim öyle kullarım var ki, ben onları âhır zamanda göndereceğim. Ve onlara Ramazân-ı Şerîf ayını ikrâm edeceğim. İşte o kullarıma, senden daha yakın olacağım. Çünkü sen, benimle, aramızda yetmiş bin perde olduğu hâlde konuşuyorsun. Ümmet-i Muhammed, oruç tuttuğu, dudakları beyazlayıp, renkleri sarardığı zaman, iftar edecekleri vakit, benimle onlar arasındaki olan bütün perdeleri kaldırırım. Yâ Mûsâ, müjdeler olsun Ramazân-ı Şerîf ayında susuzluktan ciğeri yanana ve karnı acıkana.
 
Bu arada tüm Müslüman arkadaşlarımın Ramazan-ı Şerifleri Mübarek olsun. Ramazan orucu severek yaptığım ve çok güzel bir ibadetimiz. Yüce yaratıcım dualarımızı ve ibadetlerimizi kabul etsin inşallah. Amin.
Çok kısa bir süre sonra görüşmek üzere…
 
Foto : Tabiki alp foto..:)) Anadolu’nun büyük camilerinden,Bilecik’in en büyük camisi (Kayıboyu Cami)
Kategoriler:Özel Günler
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın