Başlangıç > Haberler ve politika > DSP BİLECİK İL TOPLANTISI

DSP BİLECİK İL TOPLANTISI

Geçen pazar günü yapılan DSP il toplantısına bizde katıldık. Ben bu kadar fazla bir katılım olacağını tahmin etmiyordum. İnsanlar yeni bir parti arayışı içine girmişler diye düşünüyorum. Kalabalık koca salona sığmadı salondaki insanlar kadar dışarda kalanlarda oldu. Bence AKP nin suyu ısınmaya başladı, bu seçimlerde iyi bir ders alacaklar tahmin ediyorum.
Sayın Dr. Masum TÜRKER’i daha önceden tanırım, Ankara’da bir araya gelme fırsatım olmuştu. Konuşkan, espirili, cana yakın ve çok zeki biri. DSP nin başkanı olmayı zaten hak ediyor. Öyle tahmin ediyorum ki bu seçimlerde DSP yi ayağa kaldıracak bir başkan. Bu gidişle bende oy tercihimi değiştireceğim galiba. Çünkü yaptığı konuşmalar benim hoşuma gitti. Sadece benim değil tüm salonu dolduranlardan bol alkış aldı.
Bu arada Bilecik’li güzel kızımızın konuşması da hiç fena değildi, bir alkışta benden.
Bu hafta ya siyasetle başladık. Ne diyeyim kim Ülkemize hayırlı işler yapacaksa O seçilsinde artık Ülkemizi üçüncü sınıf bir ülke olmaktan kurtarsın.
Tüm arkadaşlarıma neşeli bol kahkahalı günler diliyorum.
 
Foto: Tabiki her zaman olduğu gibi alp foto..:)) Diğer resimleri de izin alabilirsem Albümde yayımlayacağım. 
Kategoriler:Haberler ve politika
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın