Başlangıç > Seyahat > NİHAYET BAHAR GELDİ..:))

NİHAYET BAHAR GELDİ..:))

Bu hafta sonu harika bir hava var. Nihayet güneş yüzünü gösterdi ve ortalık tam bir bahar havası gibi ılık ve güneşli vede günlerden pazar. Arayıpta bulamadığım bir ortam, hiç evde otururmuyum, doğru Bilecik kent ormanına. Başka gidecek bir yok ki, ya orman yada gölet. Ah ahh gelde şimdi İstanbul’u arama.
Yalnız bu defa ormana hazırlıksız geldim, ne mangal ne de piknik sadece gezmeye ve bol bol oksijen almaya..:)) Daha bahar yorgunluğunu üstümden atamadım. Bu sefer orman ve piknik alanında yer bulmanın imkanı yok,hayret ettim,herkes kendini doğaya atmış hani deriz ya iğne atsan yere düşmez öyle bir kalabalık var. Ve de mangallar yakılmış ve mis gibi et ve kekik kokuları etrafa yayılmış. İnsanlar, yaşlı, genç, çoluk çocuk bir çurcuna bir neşe içinde güzel havanın tadını çıkarıyorlar.
Harika bir hafta sonu geçirdim ama gel gelelim Pazartesi’nden bu yana hava kapalı ve bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor. Bir haftadır eve kapanıp kaldık. Sanki Bahar daha gelmeme zaman var der gibi hava bile buz gibi soğuk.Fakat ben şikayetci değilim hepsinin ayrı bir güzelliği var. Fazla başınızı şişirmeden yazıma nokta koyuyorum ve tüm arkadaşlarıma pırıl pırıl güneşli günler diliyorum. Sağlıcakla kalın. 
Kategoriler:Seyahat
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın