Başlangıç > Şiir köşem > GÜZEL BİR ŞİİR

GÜZEL BİR ŞİİR

Babamın rahmete kavuştuğu gün

 

Ne sağımda baba ne solumda ana yar
Hepsi terk etti inan diyar diyar
Kardeş dersen sorma hepsi hiyankar
Bir sen kalmıştın içimde ey baba bahtiyar

Ne öyle yakından ne de diz dize oldum
Başımı koyupta sıcak göğsünün üstüne
Yaslanıpta uyumak isterim dizlerinde
Ömrüm senin hasretinle geçti hep böyle

Neydi bilmedim sana karşı benim kusurum
Ben rüyalarda bile seni düşler dururum
Bu soğukluk neydi,neydi sendeki pişmanlık
Şimdi taşlar bağladım baba sevgin yerine

Bu dünyadan hiçmi zevk almadım
Çok gezdim o dost için ama bulamadım
Baba kokusu başka derlerdi her zaman
Ama ben bu kokuyu sıcak sevgini tatmadım

Şimdi toprak olsada senin bedenin
Hep karşımda düşlerimde senin hayalin
Gündüz hayallerimde gece rüyalarımda
Doymadım sana doymadım, ey baba

Bir baba diyenin sesini duysam ah çekerim
Yokluğun çöreklenir üstüme hüzünlenirim
Mezarıyı başında duyduğum o ses için
Kefene sarılıpta üstüne gelmek isterim baba

Ne sağımda baba ne solumda ana yar
Ne benle kaldım hepsi dağıldı diyar diyar
Bağımda yaprak dökümü baba, mevsim sonbahar
Bir sen kalmıştın içimde ey baba bahtiyar

 

Yazan : Ela ÖNCE

 

Arkadaşıma teşekkürler…

Kategoriler:Şiir köşem
  1. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    03 Temmuz 2009, 08:26

    Böyle şiirleri koyma arkadaşım ne kadar şiir güzel olsada sana yakışmıyo babasızlığı bende yaşıyorum hala özlüyor hala ağlıyorum ama sen yapma sende babasın onları düşün bu şiirleri okuyup sen üzülüyosun diye üzülmezlermi arkadaşım meleklerini düşün bloğuna sana yakışan neşeli şeyler yaz lütfen bir baba olarak sevenlerini üzme allah seni ailen bağışlasın sevgiyle kal

  2. *BİZİM AŞKIMIZ EBEDİYETE KADAR*
    03 Temmuz 2009, 09:01

    Bu şiire kaç yorum yazmak isterdim bilsen arkadaşım öyle bişeyki hen anlatmakla bitmiyo hem anlatılamıyor kaç kişi yaşıyor bizle aynı duyguları kimbilir bende babama gidiyorum belki azkaldı bugün dünden daha kötüyüm artık kavuşurum belki ona ama sana allah uzun ömürler versin sakın kimsem yok deme ben inanıyorum ki seni candan kalpten sevenlerin var Allah onlara seni onları ise sana bağışlasın mutlu güzel günler

  3. ayça
    03 Temmuz 2009, 10:29

    Çok güzel ve duygusal bir şiir yazan arkadaş sanki olayları yaşamış gibi yazmış , öyle düşünüyorum. sevgiyle kal canım

  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın